“Middag”

Bra för: Särskilda tillfällen, Barhäng, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Buffé, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Supermysig atmosfär
Lugnt läge lite bortanför biltrafiken .
Ligger i en härlig trädgård.
Bra priser på maten . Det finns både "mongolisk" buffé och ala carte att
välja mellan . Vi tog tre rätters med huvudrätt buffé ( 1 gång fick man gå då men det fanns andra alternativ) och det kostade oss bara 450 dalasi = ca 70:- .
Rekommenderas varmt !

Tack Maria P

Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Otroligt mysig restaurang där man sitter i trädgården, under tak och bland växtligheten. Vi tog den mongoliska buffén båda middagarna vi vad där och variationerna är oändliga! Vill speciellt rekommendera er att ta vårrullar som förrätt då de var fantastiska .

1  Tack Cajsa B
Omdömet skrevs 10 mars 2017

Härlig miljö och god buffé som du plockade ihop själv för tillagning. Trevlig och tillmötesgående personal. Ett roligt koncept.

1  Tack lisselg
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mongolisk mat!
Vi hade även en väldigt rolig och serviceminded servitör. Extra plus för mygg rökelse under bordet.
Det enda som drar ner betyget är att maten blev för stark med marinaden.
Är man inte jätte hungrig så räcker det med bara buffé.

1  Tack Moa E
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Vi var fyra personer som besökte Green Mamba, man sitter i en mysig lummig trädgård/djungel och personalen är trevlig och det är mycket bra service.
Vi tog en meny för 550 dalasi, då ingick en förrätt (tex jättegoda vårrullar) sedan mongolisk barbecue. Råvarorna var fräscha och fylldes på allt eftersom för att inte ligga i värmen. Kött, fisk, skaldjur som man plockar tillsammans med valfria grönsaker, allt av bra kvalité.
Det som drar ner betyget är marinad/såserna som man häller på innan allt wokas. Hittade ingen som var riktigt riktigt i min smak, lite för starkt eller smaklöst, men såklart en smaksak.
Fanns också massa olika tillbehör att toppa med som färsk vitlök, vårlök, jordnötter och kokkos (tar man stark marinad så undvik att toppa med färsk chili, det brinner i munnen ändå).
Till efterrätt ingick frukt o glass.

Tack JWestberg

Resenärer som tittade på The Green Mamba Garden tittade också på

Besökt The Green Mamba Garden? Berätta vad du tyckte!