Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 323)
Filtrera omdömen
3 323 resultat
Medlemsbetyg
1 670
816
427
174
236
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 670
816
427
174
236
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 323 omdömen
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var på hotellet i 2 veckor. Första veckan var vi ett sällskap på 7 personer och andra veckan tillkom ytterligare 2. Stället kunde varit ett paradis men det var det långt ifrån. Maten var under all kritik, det var samma mat varje dag med ytterst små variationer. Hotellet hade till 80% gäster från olika delar av Egypten, vi var det enda Svenska sällskapet som reste med ett Danskt resebolag. Den inhemska befolkningen som var gäster där var de som förstörde allt. Deras barn står helt öppet vid poolkanten och pissar ner i poolen utan reaktion eller åtgärd från föräldrarna. Vi hittade vid ett par tillfälle avföring som flöt runt i poolen. Deras barn åt mat som deras föräldrar serverade dem vid poolen, när de ätit klart puttades rester och skräpet ner i poolen. Vår dotter på 13 år blev förföljd av 20-30 åringar i poolen så till slut vågade hon inte bad längre. Att ta 125kr för tillgång till ett uselt wifi är utom min förståelse och helt ovärdigt ett Hilton hotell. Hotell klass var 4+ stjärnor men jag ger det max 2. Under 2 veckor fick vi inte sängkläder bytta en enda gång och någon dammsugning hände inte en enda gång. Deras städare (som alla var män) använde bara en sopkvast och yrde runt dammet i rummet. Tittade man under sängar osv. så kunde man plocka fram stora dammtussar överallt. Summan av detta var den sämsta semester vi någonsin haft, allt var smutsigt och sönder, poolen var alldeles för varm och framför allt vidrig att bada i. Det enda som jag kan ge 5 stjärnor till var killen "Alaa" som jobbade med solstolar och dyligt runt poolen. Han var helt fantastisk och försökte verkligen att få de inhemska turisterna att bete sig på ett mänskligt sätt men han slog ut med armarna på ett uppgivet sätt då de bara tittade på honom, skrattade och sedan fortsatte de att bete sig som primitiva apor.
Jag eller någon annan av de 9 som var med kommer aldrig att sätta vår fot på det hotellet igen och att de får bära namnet Hilton är för mig en gåta!!!

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste med familjen
Tack Jörgen S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MagdyMetwally, Front Office Manager på Sharm Dreams Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Dear Guest,

I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us.

For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through it, we can aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world this is essential.

I am sorry the hotel experience was not up to your satisfaction. Therefore I have discussed all your respective comments into details with our management team. Who I can assure you, has taken the necessary measures to ensure that those comments are rectified.

Please rest assured that we take such comments seriously and follow them through in every case. It is always our intention to create the best possible environment for our guests’ satisfaction whilst on vacation.

Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you once again at Hilton Sharm Dreams Resort in the soonest future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely yours,
Ahmed Hassan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Bra
Hotellet gård och pool är jätte fint, stora rum och bra service.
Bra personal och trevliga på hotellet, fick bra service i pool område av Mr. Alla och i reception Mr. Fathi.... tack för de bland alla andra.

Dålig
Rummet behöver modernas lite och toaletten behöver små renovering men är ganska ok.

Problemet i detta hotel är dåliga kvalitet på matt i all-inclusive samt 90% av maten på lunchen och middag är samma varje dag.

Får 4 kärna och 3 kärna på maten.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste som ett par
Tack Ibrahim R
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MagdyMetwally, Front Office Manager på Sharm Dreams Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Dear Guest,

I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us.

For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through it, we can aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world this is essential.

I am sorry the hotel experience was not up to your satisfaction. Therefore I have discussed all your respective comments into details with our management team. Who I can assure you, has taken the necessary measures to ensure that those comments are rectified.

Please rest assured that we take such comments seriously and follow them through in every case. It is always our intention to create the best possible environment for our guests’ satisfaction whilst on vacation.

Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you once again at Hilton Sharm Dreams Resort in the soonest future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely yours,
Ahmed Hassan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 november 2015

Ett hotell av absolut toppklass rent överallt, jättebra mat, bra underhållning nära till stranden m.m.
Kan faktiskt inte komma på något negativt att skriva om boendet här, rummen städas dagligen m.m m.m

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack AnteLidberg1977
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MagdyMetwally, General Manager på Sharm Dreams Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2015
Google-översättning

Dear Guest,
It is our real pleasure and gratitude to receive positive comments from a very important guest like yourself, I am so happy and proud that we succeeded to meet your expectations and we managed to make your recent holiday as enjoyable as ever.
It is a pleasure to see that in general you were happy with the services you received during your stay with us. We have taken notes of your kind comments and will pass it on to all departments concerned.
For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through your comments, we aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world this is essential.
Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.
Sincerely yours,
General Manager Office

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 april 2013

Haft en helt fantastisk vecka då jag bodde på Hilton hotell. Servicen på hotellet var utmärkt och personalen var verkligen super trevliga. Bra bemötande från alla! Maten var sådär, ingen varierande buffé utan var samma varje dag. Den stekta maten som gjordes på plats var riktigt goda, varje dag, då den var bra varierad! :D Hotellområdet var välskött och super fint, poolerna var välskötta och hygieniska. Städningen på rummen var bra och det var alltid rent och fint varje dag, byte av handdukar, påfyllning av minibaren etc. Väldigt fina handduksdekorationer, tack Achmed! ;) Vi bodde en vecka i april på Hilton Dreams och trivdes super bra, rekommenderar hotellet vidare till andra. Entertainment teamet var det bästa på hotellet då det fanns aktiviteter att göra varje dag. Kaka, Bioo och Nana underhöll oss alla dagar med fantastiskt roliga aktiviteter. Kvällarna var också roliga då det var fyllda med glädje och dans. Fantastiskt och bra bemötande av personalen då alla var snälla och trevliga.

Rumstips: Rummen vid 7000 är "långt" bort i förhållande till alla andra rum. Men läget är super och det är lite tystare. Lägre ifrån huvudpoolen där de flesta befinner sig. Övre rummen har balkong och bra utsikt. Luftkonditioneringen kan man ställa om till vilken värme man vill och rummen är stora. Sängarna är dock lite hårda, men det överlever man efter en dag i solen då man somnar lätt ändå. Rena och fräscha rum, bra service!
Datum för vistelsen: april 2013
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack e-eelina
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ExOffice, General Manager på Sharm Dreams Resort, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2013
Google-översättning

Dear Guest,

I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us.

We are delighted to learn that you enjoyed your stay and that we achieved our aim of ensuring your holiday to be both relaxing and memorable.

Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.

Sincerely yours,

Magdy Metwally
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 mars 2013

+:Pool området och trädgården var välskötta å fina.
-: Maten var inget vidare, matsalen är stor å bullrig med dålig belysning.Om man inte kommer i början av varje måltid till matsalen,bör man vänta ganska länge på bordsservice,tex: besticker,servetter,glas osv.

Datum för vistelsen: februari 2013
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Maryam S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ExOffice, General Manager på Sharm Dreams Resort, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2013
Google-översättning

Dear Guest,

I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us.

For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through it, we can aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world, this is essential.

Please rest assured that we take such comments seriously and follow them through in every case. It is always our intention to create the best possible environment for our guests’ satisfaction whilst on vacation.

Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you once again at Hilton Sharm Dreams Resort in the soonest future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely yours,

Magdy Metwally
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen