Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Det har varit en fantastisk upplevelse! Hotellet var rent, hade god mat (även för den som äter vegetariskt) och mycket bra service. Gym finns i närheten av hotellet. Wi-Fi var lite svajigt, men det kan vara lite skönt på semestern.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack ellentravel123
Ashraf_A_Zeid, General Manager på Jaz Makadi Saraya Resort, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Dear Ellen,

thank you for sharing your experience following your recent stay with us at Jaz Makadi Saraya Resort!

We are happy to know that you enjoyed your vacation.

We look forward to welcoming you back in the future.

Omdömet skrevs 7 februari 2020

Den där är faktiskt en mini stad som består av flera hotell som bjuder på allt från golf och infinty pool till allt som behövs till barn.
Vi var två familjer med 4 barn mellan 8 och 14 år och vårt val var Jaz Makadi Saraya.
Allt var underbart helt enkelt ! Fina rum, uppvärmd pool, fint trädgård, fantastiskt gott och väl utsökt mat och en 'animation team' som gjorde allt möjligt för att vi inte skulle vilja komma tillbaka.
De har en hel del gäster som var där minst 10 (tio !!!) gånger - allstå på ett och samma ställe - det säger allt tycker jag.
Definitivt ett hotel som vi kommer att besöka igen.
Om jag skulle lista en sak som de borde fundera på är att det är alldeles för lätt för barn att gå in på betalt internet även om hotelet bjuder på ganska bra nätverk på alla huvud ställe (i rummet, i lobbyn, vid poolen osv). De behöver tänka på att skaffa ett lösenord som man får i receptionen om man verkligen behöver betalt internet tycker jag.
Det är synd att man får såna negativa anmärkningar vid slutet av en så fin semester.
Tackar er alla. Såklart ses vi igen.
Sist men inte minst: jag var så himla glad att se att Jaz Makadi Saraya gör ett utmärkt jobb för att driva ett hållbart ställe. De är på en fin väg med att avskaffa engångs plast och engagera sig i hållbara samhälle. Chapeau !

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Mihailozegruia
Ashraf_A_Zeid, General Manager på Jaz Makadi Saraya Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2020

Dear Guest,

We really appreciate you taking the time to share your comments on your recent stay here with us at Jaz Makadi Saraya Resort!

We were delighted to read you enjoyed so many aspects of your stay with us including our excellent location, food and high standards of our service.

We hope to have the opportunity of welcoming you back again in the future.

Warn regards,

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Ett hotell som verkligen gjorde sitt yttersta för att jag och min 11 åriga son skulle få en minnesvärd semester!!
Personal utöver det vanliga som alltid fick oss att le och känna oss välkommna!
Kommer tillbaka i November!
Hälsningar Daniel & Jack

Tack ursanddaniel
Ashraf_A_Zeid, General Manager på Jaz Makadi Saraya Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2020

Dear Daniel, Dear Jack,

Thanks for sharing your fantastic recommendation further to your recent stay.

We would like to send you our cordially “Thank you” for publishing such a lovely feedback about your recent vacation with us at Jaz Makadi Saraya Resort!

Glad to know our staff were able to make you happy and satisfied with their hospitality and that you liked the resort itself.

We look forward to welcoming you back in November and hope you will find a second home here.!

Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt bra service, receptionen var trevlig och hjälpsam, maten var varierad och supergod. Rummen var rena och stora och underbara.
Pool va uppvärmd och riktig skön.
Nära till stranden som har superfina koraller.

Tack Y8388DJdavidb

Dear David,

thank you for posting your review regarding your recent stay here with us at Jaz Makadi Saraya Resort!

It makes us very happy, that we could impress you with the facilities and services of our resort.

We are looking forward to your next visit.

Omdömet skrevs 16 januari 2020

Mycket bra hotell med fantastisk service. Grymt bra mat med massa olika valmöjligheter. Väldigt rent och fint på området och även bra städning på rummet. Det ända vi saknade var ett fungerande internet + bilderna i tui:s katalog på rummet inte överensstämde med verkligheten.

Tack janostlund
Ashraf_A_Zeid, General Manager på Jaz Makadi Saraya Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2020

Dear Guest!

We greatly appreciated your lovely feedback following your recent stay with us at Jaz Makadi Saraya Resort!

It gives us great pleasure to know that we met your expectations.

We are happy that we delivered an exceptional service to you during your stay.

Thank you for recommending Jaz Makadi Saraya and we look forward to seeing you again soon!