Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vi har vänner som varit här i 10 år och varit jättenöjda. Därför valde vi att testa vi också och kan bara hålla med. Otroligt vackert med fina miljöer. Solsäkert och gott om saker att göra. Många ställen att äta på med en hel del att välja olika maträtter. Servicen är topp och alla är otroligt trevliga och hjälpsamma. Vi kommer garanterat tillbaka. Rekommenderas varmt.

Tack 263matsh
Mohamed S, Front Office Manager på Sunwing Waterworld Makadi Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Dear 263matash,
we are glad to read that you had enjoyed our incredibly beautiful nice environments. With pleasure we wouldliketo be your host again in the future. Thank you for your nice words an recommendation.

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Ett utmärkt hotell med god service. Läget är vid strand som har skyddade korallrev. Flera restauranger med olika inriktning. Rummet stort med plats för fyra. Väldigt vänlig personal. Duty Managern Ahmed Amer var synnerligen hjälpsam. Det finns flera pooler att välja på och för de minsta finns vattenrutschbanor.

Tack elfe0
Mohamed S, Front Office Manager på Sunwing Waterworld Makadi Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Dear elfeO,
we are glad to read that you enjoyed our Sunwing as a great destination and spent a nice holiday with us. Maybe we can welcome you again.

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Jätte fint hotell verkligen =) grym service å okej mat ändå .. absolut ett ställe mm kan tänka sig komma tillbaka till i framtiden . De bästa var nog ändå alla restauranger att välja på å att de trots vinter här så schysst väder

Tack michaelnL3208QB

Dear michaelnL3208QB,
thank you for your nice review and recommendation. We are glad to read that you enjoyed our awesome service. With pleasure we will provide it for you any time again.

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Väldigt bra ställe vi hade jätte kul på denna resa vi stannade i en vecka och dagarna gick väldigt snabbt här deras duty manenger var väldigt hjälpsam och han gjorde sitt jobb så himla himla bra var det något man ville så var det bara att säga till spelar ingen roll vad så fixade han det!! 1

Tack Simonalmquist

Dear Simonalmquist,
we are glad to read, that you spent the best vacation ever with us. Any time again. With pleasure we will wait you back.Thank you for your recommendation.

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Bästa hotell har jag varit i barn har jätte roligt personalen så hjlpsamma good mat fina utsikter service som sagt är 100/ allt som man vill ha man hitter där rekomonderar stark kommer tillbaka nästa år

Tack Ayach11

Dear Ayach11,
with pleasure we will wait you back again. Thank you for your recommendation.