Omdömet skrevs 10 februari 2018

Mycket trivsamt hotell och jätte bra service,städning. Alla som jobbar är väldigt glada och vänliga och det är väldig bra och god mat!!! Vi vill gärna komma tillbaka och rekommenderar alla nära och kära.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack voilett
Hans Peter H, General Manager på Three Corners Ocean View Hotel - Adults only, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Kära Voilett
Varma Hälsningar från Three Corners Ocean View, tack för att du delar med dig av dina erfarenheter med andra här på Tripadvisor.Vi är glada att läsa att du hade en underbar vistelse hos oss och att du reste hem med en positiv inställning . Vi hoppas att få välkomna dig tillbaka snart igen.
Varma Hälsningar

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Vistades 10 dagar på hotellet. Allt var så perfekt. Rummet jättefint, alltid perfekt städat. Matsalen jättefin. Buffén, var oändlig, och alltid fräscht. Viss mat stektes efterhand. Alltid rent och snyggt kring maten. Personalen var mycket uppmärksam, plockade undan använda tallrikar direkt. Såg till att man hade dricka. dom kom t o m ihåg om man brukade dricka tex vitt vin. Trevligt med guidningen/rundturen första dagen. Också trevligt med rundvandringen i Downtown samt båtresan i Lagoons, vilket var kostnadsfritt. Receptionspersonalen och personalen i Guest relation alltid lika vänliga. Generösa med badlakan till poolen/stranden. En kul "grej" var den röda vimpeln som man kunde hämta på badlakansutlämningen. Man ställde denna vid sin solstol och då var det ett bevis på att man inte ville störas av säljare. Lagom trevlig underhållning på kvällen. Hur jag än letar, så hittar jag inget att klaga på.

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt!
  • Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack Zaklove
Hans Peter H, General Manager på Three Corners Ocean View Hotel - Adults only, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Kära Zaklove, Vilket nöje att läsa din positiva recension! Tack för att du betygsatt vårt hotell så positivt; Vi är glada att veta att du hade en underbar semester och att du njöt av hotellet, våra faciliteter och ett speciellt tack för de fina kommentarer om personalen.Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen. Med Vänlig Hälsning, Hans Peter Haslinger Generaldirektör

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trivsamt hotell. God mat och bra service. Lagom stort. Egen strand o fräscht gym. Bra läge vid Röda havet.
Kan rekommenderas.
Trevlig marina utanför hotellet. Kan störas av hög musik på kvällarna.
Kalla golv på vintern.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
1  Tack Lena B

Kära Lena B
Varma Hälsningar från Three Corners Ocean View. Vi hoppas ni hade en bra flygresa hem, vi är glada att läsa att ni hade en underbar semester hos oss och att ni är nöjda med personalen,maten och vårt unika läge. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen
Med Varma Hälsningar

Omdömet skrevs 26 januari 2018

Bra hotell med trevlig personal bra varierande mat
Bra med både pool och bad direkt vid hotellet
Bra läge med promenader runt omkring den närliggande marinan
Ett vuxenhotell som verkligen kan rekommenderas

Tips för att välja rum: Utsikt över pool hav
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Lars E
Hans Peter H, General Manager på Three Corners Ocean View Hotel - Adults only, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Kära Lars,
Med Varma Hälsningar

Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt, lagom stort hotell med utmärkt kök och perfekt personal. Dock blev ngr gäster magsjuka, men oklart pm detta beror på hotellet. 2 uppvärmda pooler och alka faciliteter annars. Inte minst den svenska hotellvärdinnan Monika bidrar till det positiva!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Kjell H
Hans Peter H, General Manager på Three Corners Ocean View Hotel - Adults only, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2018

Kära Kjell H, Vi är glada att läsa din recension! Tack för att du betygsatt vårt hotell så positivt; Vi är glada att veta att du hade en underbar semester och njöt av alla aspekter av det och ett stort tack för dina vänliga ord angående vår personal - vi skall se till att vidarebefodra dem. Vi hoppas hoppas att kunna välkomna dig tillbaka snart för ett annat besök på The Three Corners Ocean View Hotel Med Vänlig Hälsning, Hans Peter Haslinger, General Manager