Öppet i dag: 08:00 - 12:30, 14:30 - 17:30

från 550,00 US$
från 714,00 US$
från 611,70 US$
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Centralt belägen, försök till pedagogisk information om djur och natur. Mycket fokus på Darwin och sköldpaddor.
Gav väl inte så mycket. Vi hade redan fått mycket av infon av tidigare guider. Lite halvtrist faktiskt.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack 206matsl
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Stort och bra upplagt. Det märks att de bryr sig om djurlivet på ön. Kul att strosa och lära sig mer om historien

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack I5698EZamandal
Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Jag hade trott att museet skulle vara en hit. Fin lokal men utan personal. Man lärde sig mycket om Darwin m fl men på ett gammaldags sätt..... stora tavlor ..väldigt mycket text. Trodde kanske att museet skulle vara mera modernt!!!
Läs om Darwin på nätet och gå ut i naturen istället eller låt en bra guide berätta!

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack zarawieb
Omdömet skrevs 30 juli 2016

På stationen kan man både se utställningar över historiska arbeten och se aktuell forskning medan det händer. Det finns många fåglar, sköldpaddor och reptiler att studera och lära sig mer om. Var uppmärksam på att stationen har siesta mitt på dagen och allt är då stängt.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Elisabet507
Omdömet skrevs 8 april 2016 från mobil enhet

Ett måste när man är på Galapagos, mer för Darvin än djuren. Tar ca 1 h sedan är det bättre på utsidan. Ta detta först det ger en bra bild över Galapagos.

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack Mikael O