Öppet i dag: 08:00 - 12:30, 14:30 - 17:30

från 723,60 US$
från 714,00 US$
från 611,70 US$
Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Jag hade trott att museet skulle vara en hit. Fin lokal men utan personal. Man lärde sig mycket om Darwin m fl men på ett gammaldags sätt..... stora tavlor ..väldigt mycket text. Trodde kanske att museet skulle vara mera modernt!!!
Läs om Darwin på nätet och gå ut i naturen istället eller låt en bra guide berätta!

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack zarawieb
Omdömet skrevs 30 juli 2016

På stationen kan man både se utställningar över historiska arbeten och se aktuell forskning medan det händer. Det finns många fåglar, sköldpaddor och reptiler att studera och lära sig mer om. Var uppmärksam på att stationen har siesta mitt på dagen och allt är då stängt.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Elisabet507
Omdömet skrevs 8 april 2016 från mobil enhet

Ett måste när man är på Galapagos, mer för Darvin än djuren. Tar ca 1 h sedan är det bättre på utsidan. Ta detta först det ger en bra bild över Galapagos.

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack Mikael O
Omdömet skrevs 30 december 2014 från mobil enhet

Inget ställe att besöka om man redan har sett sköldpaddor och leguaner. Samtidigt kan det vara en trevlig promenad hit om man inte har något speciellt att göra en för- eller eftermiddag.
Gratis inträde.

Tack Tunhuken
Omdömet skrevs 20 augusti 2012

Om man inte har läst jättemycket om Galapagosöarna innan man åkt dit så får man en mycket bra och lärorik genomgång här.

Datum för upplevelsen: november 2011
Tack Algotmatte