Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Grand Hotel Bonavia
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
Hotel Jadran(Rijeka)
127 US$
123 US$
Hotels.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
116 US$
110 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
104 US$
98 US$
Travelocity
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Hotel Navis(Opatija)
224 US$
218 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
134 US$
125 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Pool
141 US$
132 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
258 US$
145 US$
Orbitz.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
Hotel Bevanda(Opatija)
304 US$
294 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
191 US$
182 US$
Travelocity
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
138 US$
128 US$
Hotels.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Omdömen (215)
Filtrera omdömen
215 resultat
Medlemsbetyg
54
94
53
13
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
54
94
53
13
1
Läs vad resenärer säger:
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
16 av 215 omdömen
Omdömet skrevs augusti 29 2016 från mobil enhet

Mkt fräscht! Fint rum och trevlig personal! Personalen gav god service och vi kunde skämta med dem! Så de hade glimten i ögat så att säga. Blir nog att åka dit fler gånger om vi är i närheten! Bra urval av frukost också! Ac på rummet, kanon helt enkelt!

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
3  Tack Annika A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
VlatkaStanic, General Manager på Grand Hotel Bonavia, svarade på det här omdömetSvarade september 7 2016
Google-översättning

Dear guest,

Thank you for taking time and leaving an amazing feedback about your stay with us!

We are committed to providing our dear guests beautiful moments and high quality serivce. It is a great honour knowing that we fulfilled all your expectations, and thank you one more time for the kind words and recommendations, especially the one dedicated to our staff.

It’s always a pleasure to hear the guest’s thoughts and compliments! Hope to welcome you back soon in the nearer future for another great stay!

Kind regards from Rijeka,
Vlatka Stanic
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juni 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
VlatkaStanic, General Manager på Grand Hotel Bonavia, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 7 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juni 2017, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
VlatkaStanic, General Manager på Grand Hotel Bonavia, svarade på det här omdömetSvarade juni 20 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs maj 30 2017 från mobil enhet

Bodde här: Maj 2017, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
VlatkaStanic, General Manager på Grand Hotel Bonavia, svarade på det här omdömetSvarade juni 20 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs maj 26 2017 från mobil enhet

Bodde här: Maj 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
VlatkaStanic, General Manager på Grand Hotel Bonavia, svarade på det här omdömetSvarade juni 13 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen