“Pasta o Pizza”

Bocca Vera
Rankad som nr 3 av 68 Restauranger i Mali Losinj
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 23 september 2017

Fantastiskt god hemgjord pasta.
Härlig utsikt över hamnen.
Snabb service och snygga, vänliga
unga servitörer att vila ögonen på.

Datum för besöket: september 2017
Tack Bibi N
Drago R, Owner på Bocca Vera, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Tnx!!! Best regards!!!

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Vi var en "familj" på 11 personer vi fick vänta på maten 60min men det var det värt.
Personalen var fantastisk och personalen bjöd vårt födelsedagsbarn på en fantastisk överraskning. Tack till hela personalen.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Jhanette E
Drago R, Owner på Bocca Vera, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017

Tnx!!
Best regards!!!

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

11 personer i sällskapet och alla blev nöjda.
Lång väntan men köket bjöd på bruschetta, och gott bröd.

Datum för besöket: juli 2017
Tack marcuslind
Drago R, Owner på Bocca Vera, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017

Tnx!!
Best regards!!!

Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Lite lång väntan på maten, men det visade sig att det var värd all väntan. Helt otroligt god och välsmakande ravioli. Hela sällskapet tyckte att det var den bästa ravioli dom ätit.

Datum för besöket: september 2016
Tack Henrik E
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Då god service är något som jag värdesätter högt var jag nära på att ge restaurangen en tvåa i betyg.
Förrätterna kom snabbt, innan vi ens fått vår dryck!
En varmrätt kom innan förrätten var bortplockad.
Efter 10 min kom nästa varmrätt. 5 min senare kom en rätt till. Den sista fick vi säga till om efter ytterligare 5 min. Drycker som beställdes glömdes bort.

Personalen sprang fram och tillbaka som tokar och jag kände mig stressad utav det.

Maten smakade dock bra vilket resulterade i en trea i betyg.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Therese P

Resenärer som tittade på Bocca Vera tittade också på

Veli Lošinj, Lošinj Island
Mali Losinj, Lošinj Island

Besökt Bocca Vera? Berätta vad du tyckte!