Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 400)
Filtrera omdömen
1 400 resultat
Medlemsbetyg
727
571
78
15
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
727
571
78
15
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 400 omdömen
Omdömet skrevs 6 januari 2016

Marriott är inte slitet men man känner att det saknar en renovering för att kunna säga sig vara ett hotell i toppklass. Jag och min fru stannade här i sex dagar och vi kan inte säga något annat än att vi utan tvekan skulle återvända till hotellet. Bra service på alla sätt. Fri WI-FI i foajén samt stranden.Frukostbuffen är riklig om man vågar sig på kinas ibland speciella kök. Ljudnivån är stundtals lite hög, många barnfamiljer. Vill man kringgå detta är man på plats när den öppnar. Fin strand som tillhör hotellet. Saknade aldrig en stol att vila i. Poolområdet är också ett trevligt ställe att spendera en dag på. Det finns flera olika restauranger med olika inriktning. Samtliga höll måttet för vår del. Vill man äta lite billigare finns det alternativ i närheten. Vill också nämna att det finns en liten mat/shoppingaffär ca. 5 minuters gångväg från hotellet. Där finns allt man behöver från apotek till matvaror.

Tips för att välja rum: Vi valde att hoppa över havsutsikt. Det blir fruktansvärt varmt .
  • Bodde här: december 2015, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Arne161
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

  • Bodde här: juni 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
jlin137, General Manager på Sanya Marriott Yalong Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juni 2018

  • Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
jlin137, General Manager på Sanya Marriott Yalong Bay Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen