• Pool
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Trip.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 88 US$/natt.

Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 322 US$/natt.

Anantara Sanya Resort(Sanya)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 86 US$/natt.

CrownePlaza.com
Omdömet skrevs 8 november 2012

Tips för att välja rum: My room was very high, maybe 17 Th floor something..very nice
  • Bodde här: september 2012, reste i arbetet
Omdömet skrevs 27 januari 2012

Tips för att välja rum: pick room on higher level void street noise
  • Bodde här: december 2011, reste med familjen
Omdömet skrevs 5 december 2011

Tips för att välja rum: Book a seaview room if possible, The high floors are good - views over the harbour to the Dubai style island and high rises at night are great.
  • Bodde här: december 2011, reste med vänner
En medlem av TripAdvisor i Kina