Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Perfekt läge, nära till centrum men inte störande. Vi hade ett paket där egen förare till templen ingick, fri minibar, gratis tvätt och en tre rätters middag. Väldigt prisvärt hotell som kan rekommenderas varmt.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Jan N
Diamond D'angko... B, General Manager på Diamond D'Angkor Boutique, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2017

Dear Jan N,

We would love to profound our sincerest gratitude thanks for patronage Diamond Boutique for your recent stay and found overall your satisfied with an Amazing services delivered

Additionally, the beautiful room, swimming pool, foods , laundry, Mini Bar are for free and it's genius staffs. I am really satisfied.

We greatly value your kind feedback and look forward to the pleasure of welcoming you in the near future.

Best Regards.
Phally-Kong(Lee)Mr.
General Manager.
Ph:+855 16 961 999
Em:gm@diamondangkor.com

Omdömet skrevs 6 januari 2016 från mobil enhet

Utan tvekan den bästa servicen jag någonsin fått på ett hotell på alla sätt och vis. Hela hotellet engagerade sig i att få tillbaka min telefon som mystiskt försvunnit på vägen från flygplatsen och jag vet inte riktigt hur men 24 timmar senare var den tillbaka. Personlig service med ett leende dygnet runt. Du får en telefon att ringa lokala samtal med. En chaufför som kör dig runt vart du än vill. Frukosten var bland det bästa jag ätit, inklusive alla "västerländska" hotell man besökt. Tvättservice ingår och kylskåpet i rummet var alltid laddad med kalla drycker. Ett plus även för att rummen var stora och fräscha.

A++ helt enkelt.

Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack Mika M
Diamond D'angko... B, General Manager på Diamond D'Angkor Boutique, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2016

Dear Mika M,

We appreciate you taking the time to share your kind comments with us and other travelers. I’m happy to hear you enjoyed your stay. Your review serves as encouragement to our team who strive to provide memorable guest experiences. Thank you for staying with us; there is no better compliment than a return visit!

Best,
Khemra
General Manager
khemra@diamondangkor.com

Omdömet skrevs 6 januari 2016 från mobil enhet

Bästa hotellet på vår resa i Sydostasien. Hotellet ligger på gångavstånd till Pub street och den gamla marknaden. Hotellets personal erbjöd fantastisk bra service, alltifrån ett trevligt bemötandet till avgiftsfria turer/transporter till Angkor Wat och flygplatsen. Hotellets frukost är mycket bra. Dessutom erbjuds en pool där man kan svalka sig efter en varm dag vid templen eller på stan.

Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack Fredrik S

Dear Fredrik S,

Thank you for sharing your experience. Your review serves as encouragement towards achieving our goal of providing the best accommodations and service. Your kind words let us know the efforts across all departments are being noticed. We are humbled by your recognition and hope to see you for future trip in Siem Reap Angkor.
Sincerely,
Khemra
General Manager
khemra@diamondangkor.com

Omdömet skrevs 4 december 2015 från mobil enhet

Måste nämna fördelarna först med detta hotell. Super Trevlig personal, bra rum med gratis minibar! Även en gratis lunch eller middag ingår. Att åka till Angkor Wat ska man absolut boka från detta hotellet. Vi bokade så vi fick se soluppgången. Det kostar bara 5$ för en tuk-tuk som kör er dit kl 5 på morgonen. Dock tillkommer biljetten för själva templen på 20$ / pers. Vilket ni köper på vägen till Angkor. Vill ni inte se soluppgången är det gratis med tuk-tuk. Vi fick ett frukost packet att ta med oss vilket är kanon för det är väldiga överpriser när ni väl är på plats. :) hoppas ni alla får en lika bra upplevelse som vi. :)

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack RickardE87
Omdömet skrevs 12 mars 2015

Hittade hotellet på Hotels.com. Bra pris om man jämför med de större hotellen i Siem Reap. Snabbt till centrum med Tuktuk. Fina rum, lungt och tyst på natten, jättetrevlig personal och toppenservice. Mycket bra frukost som ingår i priset. Bra restaurang på kvällen.

Tips för att välja rum: Om du ska besöka Angkor Wat är detta hotell ett mycket bra alternativ. Lite bungalow stil, kanonservice från jättetrevlig personal. Tuktuk till "pubstreet" 1 $ och fem minuter. Lungt och tyst på natten.
  • Bodde här: februari 2015, reste som ett par
Tack KGG1943