“Populär resturang i lyxklass beträffande mat men ej så dyrt.”
Omdöme om Chanrey Tree

Chanrey Tree
Rankad som nr 85 av 1 088 Restauranger i Siem Reap
Prisklass: 20 US$ - 9 999 US$
Kök: Kambodjanskt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Trevlig restaurang med mycket servicemedveten personal. Mycket populär (boka bord). Bred meny. Mycket servicevänlig personal. Bord både inomhus och ute. Vi tänkte besöka fler restauranger under våra 3 lediga kvällar men vi hittade inget som var i samma klass.

Tack Jan H
Polo S, Public Relations Manager på Chanrey Tree, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Greeting from Chanrey Tree Restaurant!
Thank you so much for taking the time to review us with your complement here.
We are delighted to hear that you enjoyed with our foods and service during your dining experience.
We hope that we will have a great opportunity to serve you again during your returning visit in the future.
Sincerely yours,
Chanrey Tree Management Team

Omdömet skrevs 24 april 2016

Mycket god mat! Vi var här på middag för tredje gången och blir alltid lika nöjda.
Stadiga portioner och fräscha produkter. Kostar ungefär som att gå på vilken resturang som helst i Siem Reap. Även goda drinkar! Rekommenderas att boka bord då det oftast är fullt.

Tack ChristerK7
Omdömet skrevs 13 februari 2016 från mobil enhet

Bra mat och bra service. Helt klart värd ett besök när man besöker Siem Reap. Hygglig prisnivå för konceptet.
Vi återkommer gärna.

Tack Carsten_Sparr
Omdömet skrevs 24 januari 2016

Lunchen på nyårsdagen var topp i en vacker matsal med bra mat och trevlig personal i matsalen en trappa upp.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs 10 januari 2016 från mobil enhet

Som en paus i vårt tempel-tittande åt vi en så kallad familjemeny här. Vi åt på övervåningen där det fanns AC men man kunde även sitta ute i trädgården. Menyn var ett urval av typiska khmer rätter och så gott och vackert presenterat. Denna restaurang får ni inte missa när ni är i siem reap

Tack Kristina G

Resenärer som tittade på Chanrey Tree tittade också på

Siem Reap, Siem Reap Province

Besökt Chanrey Tree? Berätta vad du tyckte!