Borei Angkor Resort & Spa
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Laysung Boutique(Siem Reap)
Freedom Hotel(Siem Reap)
  • Fri parkering
Damrei Angkor Hotel(Siem Reap)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs mars 2 2017

Detta hotell rekommenderar vi verkligen om ni skall besöka Kambodia. Nära till både Pub Street och Ankor Wat. Extra eloge till Chan som gav oss utmärkt service under våra 5 dagar i Siem Reap. Kan också rekommendera att hyra en egen tuk-tuk en hel dag som kör runt bland de olika tempelruinerna. Vi betalade 20 dollar för 8 timmar.

• Bodde här: Mars 2017, reste med familjen
Tack perinilen
Omdömet skrevs december 22 2016 från mobil enhet

Vi har varit där i 5 nätter. Det var väldigt bra hotel med lyx känsla. Vi har fått en suit rum från mr Hack. Han har bland annat ordnat en sjukhusbesök ink. transport när vår dotter brev sjuk.
Man kan med andra ord säga att servicen är mycket bra och hotellet kan varmt rekommenderas.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
4  Tack Mehrdad Z
Omdömet skrevs oktober 28 2016 från mobil enhet

Vi bodde 3 nätter på hotellet då vi besökte Ankor Wat och blev mycket vänligt och bra omhändertagna. Vi fick hjälp med att boka tuktuk och bra tips. Poolenområdet var underbart, härligt efter en lång dag med seightseeing. God mat i små portioner.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
1  Tack Katarina L
Omdömet skrevs mars 2 2016 från mobil enhet

Väldigt bra och hjälpsam, service minded, personal. Bra bemötande. De hjälpte till med bokning av utflykter och buss till Phnom Penh. Hjälpsamma utan att vara påflugna. Stor svalkande pool. Mysiga rum!

+ Stor frukostbuffé, poolen, badrummen, skön (inte för hård) säng, gästvänligheten, ganska bra engelska.
- De skickade oss med fel transfer, mot flyplatsen, när vi skulle till busstationen.

Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Sgtpetter
Sophea C, General Manager på Borei Angkor Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 26 2016

Dear Sgtpetter,

We know you are busy but still manage to leave us your comments here.

Thank you for all the kind words you are sharing and we are delighted that the staff made it to their personal happiness to meet over your satisfaction.

We would be grateful if you give us another chance to serve you again in the future.

Kind Regards,
Chan Sophea
General Manager

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs mars 20 2015

Jag och min fru var mycket väl mottagna när vi kom till hotellet. Arrangemang från punkt när vi kom fram till vårt rum var helt nytt för oss när vi placerades i en soffa med våt handduk utan att behöva besöka receptionen när som helst.
Vi bytte rum och det var bara att lämna över nyckeln till personalen och hitta vårt bagage i det nya rummet.
Receptionen, reception, städning, servitörer, kök och SPA-behandling, det finns inget mer att önska. Speciellt vill jag tacka Mr. Sean Saing (assistent bofasta värden Manger, med personal) som sett till att vi alla genom varit nöjd.
Jag rekommenderar detta hotell och kommer att komma tillbaka nästa resa!

2  Tack Kjell T
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original