“God mat överkomliga priser”

Khmer Grill Restaurant
Rankad som nr 41 av 1 044 Restauranger i Siem Reap
Kök: Kambodjanskt, Kinesiskt, Franskt, Koreanskt, Vietnamesiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Underbar personal, god service och överkomliga priser. Välkomnande människor här.

Frukost. Mat, öl etc. man behöver inte gå någon annan stans

Tack MattiasGustafsson

Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Som förrätt tog vi båda friterade vårrullar, goda, med god dippsås. Min sambo åt strimlad biff med grönsaker och ris, Khemer mat. Jag tog wokade nudlar med kyckling. Jag ger stället fyra stjärnor men min sambo ger det tre. Det vita vinet var OK

Tack Ann B
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Testade detta ställe efter att ha kollat på tripadvisor och måste säga att jag är nöjd. Tog grilled slice beef som var bättre än nått annat kött jag ätit i Kambodja men kanske inte steakhouse-klass (annan prisklass iofs) detta var 3$ +1$ för pommes.. hade gärna fått lite mer kött kanske men i och med priset kan man inte klaga.

Tack Daniel L
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Maten är bra god och billig.
Ägaren var väldigt trevlig.
Rekommenderar starkt
Ölen kostar 1,20 dollar och det var draft.

Tack Oliver T
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Vi var här med familjen sent på kvällen och ändå var det kö.
Bra priser, mycket trevlig personal lch god mat.
Shaksen var grymmt goda.
En mycket trevlig upplevelse för pengen vi la.

Tack Malinski71

Resenärer som tittade på Khmer Grill Restaurant tittade också på

Siem Reap, Siem Reap Province

Besökt Khmer Grill Restaurant? Berätta vad du tyckte!