“Billigt och gott”

Kök: Kambodjanskt, Kinesiskt, Franskt, Koreanskt, Vietnamesiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Testade detta ställe efter att ha kollat på tripadvisor och måste säga att jag är nöjd. Tog grilled slice beef som var bättre än nått annat kött jag ätit i Kambodja men kanske inte steakhouse-klass (annan prisklass iofs) detta var 3$ +1$ för pommes.. hade gärna fått lite mer kött kanske men i och med priset kan man inte klaga.

Tack Daniel L

Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Maten är bra god och billig.
Ägaren var väldigt trevlig.
Rekommenderar starkt
Ölen kostar 1,20 dollar och det var draft.

Tack Oliver T
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Vi var här med familjen sent på kvällen och ändå var det kö.
Bra priser, mycket trevlig personal lch god mat.
Shaksen var grymmt goda.
En mycket trevlig upplevelse för pengen vi la.

Tack Malinski71
Omdömet skrevs 9 februari 2017

En enkelt 5/5 från oss fem som efter ett fantastiskt bemötande första gången. Inte bara var maten billig & god, dess drinkar var fantastiska! ( Kan rekommendera Kokosnöt Mojito ).

Första gången var personalen som vilken personal som helst, tillmötesgående och ett leende. Men den andra måltiden var helt annorlunda. Jag kan nog tala för oss alla i mitt sällskap att ingen skrattat så mycket under resans gång som vi gjorde under de måltiderna på Khmer Grill.

Fortsätt med det ni gör!

Tack martintarnsten
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Bra mat till bra pris!! Garlic fried rice åt vi sista gången och det var väldigt gott!!
Kan varmt rekommendera ett besök här, eller flera

Tack evelinarahm

Resenärer som tittade på Khmer Grill Restaurant tittade också på

Siem Reap, Siem Reap Province

Besökt Khmer Grill Restaurant? Berätta vad du tyckte!