“Fin tanke bakom, men når tyvärr inte högre”

Genevieve's Restaurant
Rankad som nr 23 av 1 127 Restauranger i Siem Reap
Kök: Kambodjanskt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Restaurangen startades till minne av en kvinna (Genevieve) som gjorde mycket för barn och ungdomar i området. Så nu anställer restaurangen ungdomar som får en chans att lära sig om restaurang yrkena och få en bättre start i livet.
Tanken är väldigt god och personalen är trevliga, men tyvärr blir betyget bara en trea.
Detta pga att det är väldigt högljutt i restaurangen, maten är ok, men inte mer och servicen är inte så jättebra.
Men det finns säkert potential och vi hoppas så klart att detta ska vara en chans för ungdomarna att få göra något bra.

Datum för besöket: mars 2016
Tack HMPR

Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande av all personal. Väldigt god mat. Fint bemötande av barnen som fick glass efter maten. Tack så mycket för en fin kväll med god mat!

Datum för besöket: mars 2016
Tack PO F
Omdömet skrevs 14 juli 2015 från mobil enhet

En liten oansenlig restaurang med en fotoutställning på en av väggarna. Fullsatt när vi skulle prova första gången så då bokade vi bord. Mycket trevlig ägare som får en att känna sig välkommen. Vi år curry på hans rekommendation och den var fantastiskt god, lagom kryddad.
Extra plus för att de ger tillbaka till kommunen och hjälper till i området.

Datum för besöket: juli 2015
Tack Matts Erik E
Omdömet skrevs 9 november 2014 från mobil enhet

Denna restaurang gav oss mersmak av khmerköket. Fantastiskt gott och spännande smaker. Trevlig personal och den australienska ägaren var hela tiden alert och hjälpte till att " välja rätt". Restaurangens miljö är väl så där så hade kanske inte valt om vi inte läst om den på trip adviser men den är väl värd att besöka

Tack Bitte08
Omdömet skrevs 14 november 2013 från mobil enhet

Vi hamnade på den här restaurangen vår näst sista dag i Siem Reap, vi blev positivt överraskade! Maten var bra men allra bäst var den väldigt trevliga personalen och den mysiga atmosfären. Min pojkvän blev överlycklig då en i personalen erbjöd sig att sjunga en sång och det visade sig vara hans favoritsång, själv fick jag följa med in i köket och lära mig göra risdumplings efter att jag berättat för ägaren att jag inte visste vad det var. Ägaren kom ner och erbjöd oss hjälp med menyn och var mycket vänlig. Skulle definitivt ha besökt det här stället igen om det inte varit så att vi reste vidare direkt. Tack för en underbar kväll!

Tack Cissilainen

Resenärer som tittade på Genevieve's Restaurant tittade också på

Siem Reap, Siem Reap Province

Besökt Genevieve's Restaurant? Berätta vad du tyckte!