Lotus Blanc Resort
  • Fri parkering
Golden Temple Hotel(Siem Reap)
  • Fri parkering
Hotel Somadevi Angkor Resort & Spa(Siem Reap)
Agoda.com
  • Fri parkering
Golden Temple Residence(Siem Reap)
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Park Hyatt Siem Reap(Siem Reap)
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 28 2017 från mobil enhet

Fantastiskt på alla sätt.
Rummet var rymligt
Sängen var den skönaste jag har sovit i.
Personalen trevlig och hjälpsam.
Massagen. 2 timmar och 25 min. Underbart skön och avslappnande.

Poolen var stor och bra att simma i. Trevligt runt omkring. Bra service vid poolen.
Frukosten var helt fantastisk.

Vi gärna bo här igen.

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Gudleif
s0ny0eun, Manager på Lotus Blanc Resort, svarade på det här omdömetSvarade januari 31 2017

Dear Gudleif,
Warmest greetings from Lotus Blanc Resort

Thank you very much for all the positive notes given us here.

We can’t wait to serve you again in the future if you happen to come back and give us another opportunity.

Kind regards,

Sony OEUN
Resident Host Manager

Omdömet skrevs mars 2 2016 från mobil enhet

Ett mycket välskött hotell med mycket vänlig personal.
Stora rum med liten sittavdelning. Välutrustat badrum. Sängarna stora men tyvärr mycket hårda. Det var det enda negativa på detta hotell. Frukosten fin och man kunde sitta utomhus också om man ville. Härlig pool i vacker trädgård.

Bodde här: Februari 2016, reste med vänner
Tack SwedenAnn
Nara T, Manager på Lotus Blanc Resort, svarade på det här omdömetSvarade mars 3 2016

Dear SwedenAnn,

Thank you for your kind comments you have shared here.

We are happy to hear, that you have enjoyed your time with us. We are taking good note about mattress condition in that room. For your kind information, we do have soft mattress, the topper, available on request should the residents feel the the bed is hard. However, we are very sorry that we failed to learn from you while you were with us. Once again, we do appreciate your constructive feedback.

As we continue to improve our facility from year to year, trust that your next visit will make a lot of better changes than you previously expected.

We can’t wait to welcome you back and allow us to serve you again soon.

Kind regards,

Omdömet skrevs maj 17 2015 från mobil enhet

Fint nybyggt hotell med stora fina rum. Servicen är av en annan värld mot vad du får betala. Helt klart bästa jag nånsin varit på. Bra mat och ännu bättre service. Dom hjälper en med vad man än vill göra och försöker aldrig lura en på pengar. Drickas en usd till chaufför eller piccolo och du får en bättre upplevelse.

Bodde här: Maj 2015, reste som ett par
Tack Fredrik S
Omdömet skrevs februari 7 2015 från mobil enhet

Vi stannade två nätter när vi skulle besöka tempel runt angkor wat. Läget var bra med några minuters avstånd till nattmarknaden i Siem reap. Ca 15 min eller 8km till angkor wat. Servicen på hotellet är toppen och frukosten är helt perfekt. Jag kan verkligen rekommendera hotellet. Absolut prisvärt!

• Bodde här: Februari 2015
Tack Tony R
Omdömet skrevs augusti 15 2013

Jag bodde på Lotus Blanc i fyra nätter. I mitt tycke ett mycket vackert hotell med fantastisk hjälpsam och engagerad personal. Vårt rum var stort, rent och mycket fräscht. Frukosten hade ett omfattande utbud och de omeletterna jag beställde varje morgon mycket goda. Personalen lärde sig snabbt att känna igen och oss, deras välkomnade när vi var tillbaka efter dagens utflykter kändes mycket genuint. En tacksam skillnad mot personalen på de andra hotellen vi bodde på i Asien.
Poolområdet var vackert och gymmet var hyfsat utrustat.
Det här är definitivt ett hotell som jag vill bo på igen. Och denna gång för en längre period!

• Bodde här: Augusti 2013, reste med vänner
1  Tack Ingrid N