Omdömet skrevs 2 mars 2016 från mobil enhet

Ett mycket välskött hotell med mycket vänlig personal.
Stora rum med liten sittavdelning. Välutrustat badrum. Sängarna stora men tyvärr mycket hårda. Det var det enda negativa på detta hotell. Frukosten fin och man kunde sitta utomhus också om man ville. Härlig pool i vacker trädgård.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack SwedenAnn
Nara T, Manager på Lotus Blanc Resort, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2016

Dear SwedenAnn,

Thank you for your kind comments you have shared here.

We are happy to hear, that you have enjoyed your time with us. We are taking good note about mattress condition in that room. For your kind information, we do have soft mattress, the topper, available on request should the residents feel the the bed is hard. However, we are very sorry that we failed to learn from you while you were with us. Once again, we do appreciate your constructive feedback.

As we continue to improve our facility from year to year, trust that your next visit will make a lot of better changes than you previously expected.

We can’t wait to welcome you back and allow us to serve you again soon.

Kind regards,

Omdömet skrevs 17 maj 2015 från mobil enhet

Fint nybyggt hotell med stora fina rum. Servicen är av en annan värld mot vad du får betala. Helt klart bästa jag nånsin varit på. Bra mat och ännu bättre service. Dom hjälper en med vad man än vill göra och försöker aldrig lura en på pengar. Drickas en usd till chaufför eller piccolo och du får en bättre upplevelse.

Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack FredrikS745
Omdömet skrevs 7 februari 2015 från mobil enhet

Vi stannade två nätter när vi skulle besöka tempel runt angkor wat. Läget var bra med några minuters avstånd till nattmarknaden i Siem reap. Ca 15 min eller 8km till angkor wat. Servicen på hotellet är toppen och frukosten är helt perfekt. Jag kan verkligen rekommendera hotellet. Absolut prisvärt!

• Bodde här: februari 2015
Tack Tony R
Omdömet skrevs 15 augusti 2013

Jag bodde på Lotus Blanc i fyra nätter. I mitt tycke ett mycket vackert hotell med fantastisk hjälpsam och engagerad personal. Vårt rum var stort, rent och mycket fräscht. Frukosten hade ett omfattande utbud och de omeletterna jag beställde varje morgon mycket goda. Personalen lärde sig snabbt att känna igen och oss, deras välkomnade när vi var tillbaka efter dagens utflykter kändes mycket genuint. En tacksam skillnad mot personalen på de andra hotellen vi bodde på i Asien.
Poolområdet var vackert och gymmet var hyfsat utrustat.
Det här är definitivt ett hotell som jag vill bo på igen. Och denna gång för en längre period!

• Bodde här: augusti 2013, reste med vänner
1  Tack Ingrid N
Omdömet skrevs 17 mars 2013

Mer vänlig personal går ej att hitta. Jenny var otrolig. Ytterst välskött hotell på alla de sätt, och inte minst trädgård och pool. Prova deras massage, fot och kroppsmassage. En verklig upplevelse med duktiga massörer. Vi firade en 80-årsdag som uppmärksammades av hotellet på ett helt fantastiskt sätt, tack vare Jenny och hennes personal. Hotellet är mycket prisvärt och kan i högsta grad rekommenderas. Att ordna egna sightseeingturer var inga som helst problem. Vi åker mer än gärna tillbaka. Även deras souvenirbesök var värd ett besök med gedigna hantverk. Vi reste i en gruppresa.

• Bodde här: januari 2013, reste med vänner
2  Tack Ulla o Ernst J