Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt nöjda med vår vistelse. Fina och fräscha rum och en väldigt trevlig restaurang högst upp bredvid poolen. Mycket hjälpsam och trevlig personal. Mr Channa hjälpte oss att boka både utflykter och annat till bra priser. Rekommenderas!

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Moasvanborg
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Okay 1 Villa har jag föreslagit för mina vänner som vill till Siem Reap ! Poolen uppe på sjätte våningen är helt underbar och där utspisas även frukostbuffèn ! Nedre våningen är konstnärligt inrett i trä och det känns som att man sitter i ett träpalats i stolarna utanför incheckningsdisken. OBS ! Skorna måste lämnas utanför hotellingången !! Ett tips; lägg dem i en plastpåse för regnet når skorna ute på trappan.

Bodde här: januari 2017
Tack 46erling46
KimHeng, General Manager på Okay 1 Villa, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Dear Sir/Miss
Greeting From OKAY 1 Villa !!!

Thank you very much for taking your times to give us a very good positive review of the OKAY 1 Villa. it’s greatly appreciated by management and staff. We were delighted to serve you during your stay and hope you will return to stay with us in Siem Reap in the near future.

It is greatly appreciated by management and staff

The whole team and I are very much looking forward to welcome you again.

Mr.Hong

Omdömet skrevs 7 september 2017

Mycket trevligt hotell på bra läge i Siem Reap. Det har en unik stil med rustika trämöbler, en bra liten pool på taket och helt ok restaurang. Frukosten är enkel, utbudet är inte så stort men den färska frukten väger upp. Restaurangen har ok priser i övrigt och ligger trevligt uppe på taket där det är fin utsikt över hela stan.
Receptionen hjälper till att boka utflykter, de känns ärliga och ger bra tips. Hjälpte oss att få bra pris på taxi till Ankor Wat. Hotellet ligger på en lugn liten gränd och det känns inte otryggt att gå hem på kvällen. I närheten finns ATM och flera trevliga restauranger. Rummen är bra med enkel standard, det enda vi saknade var krokar att hänga kläder och handdukar på. De har tvättservice för 1,75 dollar/kg. När vi bokade via Agoda ingick både frukost och airport-transfer i priset. Kan varmt rekommendera stället!

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Linda K
KimHeng, General Manager på Okay 1 Villa, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2017

Greeting From OKAY 1 Villa, Siem Reap !

It is greatly appreciated by management and staff

The whole team and I are very much looking forward to welcome you again.

Kindly thanks
Mr.Hong
General Manager

Omdömet skrevs 20 februari 2017

Oftast är hotellen "någorlunda bra" när man åker runt som backpacker ! Okey 1 Villa var ett undantag för här fanns ALLT ! Härlig och ren swimmingpool - mycket god mat -frukostbuffét - snabb hiss upp till poolen och hotellpersonalen ordnade allt för utflykter,sevärdheter och buss till Phnom Penh ! Hotellet är nog det bästa och finaste jag upplevt i den prisklassen ! MYCKET REKOMMENDABELT HOTELL !

• Bodde här: januari 2017, reste ensam
Tack 46erling46
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, trevlig personal, fin frukost och jättefint poolområde/restaurang! Bra läge
Finns många tuk tuk utanför, och man kan boka till flygtransfer med hotellet. Dock är det billigare att ta en Tuk Tuk från gatan, då man ju kan få ner priset.
Vi betalade 5 dollar för en halvdag i floating village, och 15 dollar för en heldag vid templen, båda dessa priser kunde vi antagligen ha fått ner!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Felicia T