Official Hotel
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 78 US$/natt.

Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 42 US$/natt.

• Fri parkering
Golden Temple Residence(Siem Reap)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 25 US$/natt.

Angkor Pearl Hotel(Siem Reap)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Frukost ingår
Mango Rain Boutique Hotel(Siem Reap)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Okay 1 Villa har jag föreslagit för mina vänner som vill till Siem Reap ! Poolen uppe på sjätte våningen är helt underbar och där utspisas även frukostbuffèn ! Nedre våningen är konstnärligt inrett i trä och det känns som att man sitter i ett träpalats i stolarna utanför incheckningsdisken. OBS ! Skorna måste lämnas utanför hotellingången !! Ett tips; lägg dem i en plastpåse för regnet når skorna ute på trappan.

Bodde här: januari 2017
Tack 46erling46
KimHeng, General Manager på Okay 1 Villa, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Dear Sir/Miss
Greeting From OKAY 1 Villa !!!

Thank you very much for taking your times to give us a very good positive review of the OKAY 1 Villa. it’s greatly appreciated by management and staff. We were delighted to serve you during your stay and hope you will return to stay with us in Siem Reap in the near future.

It is greatly appreciated by management and staff

The whole team and I are very much looking forward to welcome you again.

Mr.Hong

Omdömet skrevs 7 september 2017

Mycket trevligt hotell på bra läge i Siem Reap. Det har en unik stil med rustika trämöbler, en bra liten pool på taket och helt ok restaurang. Frukosten är enkel, utbudet är inte så stort men den färska frukten väger upp. Restaurangen har ok priser i övrigt och ligger trevligt uppe på taket där det är fin utsikt över hela stan.
Receptionen hjälper till att boka utflykter, de känns ärliga och ger bra tips. Hjälpte oss att få bra pris på taxi till Ankor Wat. Hotellet ligger på en lugn liten gränd och det känns inte otryggt att gå hem på kvällen. I närheten finns ATM och flera trevliga restauranger. Rummen är bra med enkel standard, det enda vi saknade var krokar att hänga kläder och handdukar på. De har tvättservice för 1,75 dollar/kg. När vi bokade via Agoda ingick både frukost och airport-transfer i priset. Kan varmt rekommendera stället!

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Linda K
KimHeng, General Manager på Okay 1 Villa, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2017

Greeting From OKAY 1 Villa, Siem Reap !

It is greatly appreciated by management and staff

The whole team and I are very much looking forward to welcome you again.

Kindly thanks
Mr.Hong
General Manager

Omdömet skrevs 20 februari 2017

Oftast är hotellen "någorlunda bra" när man åker runt som backpacker ! Okey 1 Villa var ett undantag för här fanns ALLT ! Härlig och ren swimmingpool - mycket god mat -frukostbuffét - snabb hiss upp till poolen och hotellpersonalen ordnade allt för utflykter,sevärdheter och buss till Phnom Penh ! Hotellet är nog det bästa och finaste jag upplevt i den prisklassen ! MYCKET REKOMMENDABELT HOTELL !

• Bodde här: januari 2017, reste ensam
Tack 46erling46
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, trevlig personal, fin frukost och jättefint poolområde/restaurang! Bra läge
Finns många tuk tuk utanför, och man kan boka till flygtransfer med hotellet. Dock är det billigare att ta en Tuk Tuk från gatan, då man ju kan få ner priset.
Vi betalade 5 dollar för en halvdag i floating village, och 15 dollar för en heldag vid templen, båda dessa priser kunde vi antagligen ha fått ner!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Felicia T
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Vi bodde här i 5 nätter och gillade verkligen vår tid i Okej 1 Villa. Hotellpersonalen var vänlig och hjälpsam och rummet rymligt och rent. Poolen på taket var fantastiskt, och en fantastisk tillflyktsort för vår familj efter några långa dagar på Angkor. Det fanns alltid Okej 1 tuk-tuks utanför hotellet redo att ta dig på tur till det gamla khmertemplet Angkor, eller ta dig runt Siem Reap. Frukost ingick med vår vistelse och var alltid bra. Du kan också beställa på restaurangen på takterrassen under hela dagen. Ett bra ställe att bo på, bara en kort bit med tuk tuk till pubgatan.

Tack tugger69
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ca. Visa original