Omdömet skrevs 20 februari 2017

Oftast är hotellen "någorlunda bra" när man åker runt som backpacker ! Okey 1 Villa var ett undantag för här fanns ALLT ! Härlig och ren swimmingpool - mycket god mat -frukostbuffét - snabb hiss upp till poolen och hotellpersonalen ordnade allt för utflykter,sevärdheter och buss till Phnom Penh ! Hotellet är nog det bästa och finaste jag upplevt i den prisklassen ! MYCKET REKOMMENDABELT HOTELL !

• Bodde här: januari 2017, reste ensam
Tack 46erling46
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, trevlig personal, fin frukost och jättefint poolområde/restaurang! Bra läge
Finns många tuk tuk utanför, och man kan boka till flygtransfer med hotellet. Dock är det billigare att ta en Tuk Tuk från gatan, då man ju kan få ner priset.
Vi betalade 5 dollar för en halvdag i floating village, och 15 dollar för en heldag vid templen, båda dessa priser kunde vi antagligen ha fått ner!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Felicia T
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Vi bodde här i 5 nätter och gillade verkligen vår tid i Okej 1 Villa. Hotellpersonalen var vänlig och hjälpsam och rummet rymligt och rent. Poolen på taket var fantastiskt, och en fantastisk tillflyktsort för vår familj efter några långa dagar på Angkor. Det fanns alltid Okej 1 tuk-tuks utanför hotellet redo att ta dig på tur till det gamla khmertemplet Angkor, eller ta dig runt Siem Reap. Frukost ingick med vår vistelse och var alltid bra. Du kan också beställa på restaurangen på takterrassen under hela dagen. Ett bra ställe att bo på, bara en kort bit med tuk tuk till pubgatan.

Tack tugger69
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ca. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Jag bodde här med min man, min svägerska och hennes make, alla i 30-årsåldern, och min svärmor som är 70. Jag fick intrycket att personalen var vana vid att ta itu med backpacker-typen, men justerade det ganska snabbt. Det fanns definitivt ett många yngre gäster som bor där samtidigt, liksom familjer, men det var aldrig för galet. Pub Street var bara en $2 tuk-tuk resa bort och nattmarknaden och alla de restaurangerna. Vi åt på hotellet ett gäng gånger, frukost eller middag, och alltid njutit av våra måltider. Servicen var riktigt bra! Restauranger utanför var lite billigare, dock. I poolområdet, hela taket, var vacker. Rätt - bort en av serveringspersonalen visade mig varifrån downtown var och där man kunde se världens högsta torn av det gamla khmertemplet Angkor Wat från taket. Den första dagen, vi hyrde en privat guide med en van till Angkor Wat, men den nästa två dagar, vi hade tuk tuk förare från den hotel (inte guider). De var så underbara och tillmötesgående! Jag skulle gärna bo på Okej 1 Villa igen.

Tack Keili R
KimHeng, Front Office Manager på Okay 1 Villa, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2016

Thank you for your very good positive and complementary review – it’s greatly appreciated by management and staff. We were delighted to serve you during your stay and hope you will return to stay with us in Siem Reap in the near future.

The whole team and I are very much looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 5 februari 2013

Bra hotell lagom avstånd för en promenad till centrum. Ligger på en tvär gata till en större gata så lite skumt. Poolen som ligger på taket är inte så stor men mycket trevlig. Samt maten och baren på taket var mycket bra. Personalen var lite över trevliga när vi kom men det fungerade bra.
Frukosten var okej

• Bodde här: februari 2013