“Mycket god och fräsch mat”
Omdöme om Viroth's

Viroth's
Rankad som nr 117 av 1 063 Restauranger i Siem Reap
Kök: Kambodjanskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2016

Bra mat i trevlig miljö med en kvalitetsmedveten personal. Både fisk och kötträtter är goda. Får en femma för god mat och trevlig personal.

Tack MagSverige

Omdömet skrevs 12 juni 2016

Suverän service, från drinken i baren till presentationen av maten. Mysig miljö och fantastisk personal. Lite lång väntan på maten men det var det värt.

Tack PerakeBorg
Omdömet skrevs 17 januari 2016

trevlig och stor hotellrestaurang, populärand turister, inte så lokalcharmig med bra och effektiv services. Väl värt ett besök.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs 5 mars 2015

Vi firade en födelsedag på Viroth och gissa om det blev bra. Fantastiskt god mat, dagens special var hummer i 3 olika varianter som vi provade som kostade 12 USD. De hade en bra vinlista med viner från hela världen samt champagne. Personalen fixade allt som vi önskade oss och dessutom med ett stort leende. Kan varmt rekommendera denna restaurang som ett alternativ till de dyra hotellrestaurangerna.
Hade en modena inredning som kändes kambodjansk trots allt.

• Atmosfär
Tack LenaMaria N
Omdömet skrevs 9 november 2012 från mobil enhet

Vi var här för 8 år sedan när de var nyöppnade och blev verkligen glada när vi nu fick samma goda mat och samma fina service igen. Ligger bra till en bit bort från de stora turiststråken. Kan verkligen rekommenderad.

• Atmosfär
Tack Hartwig F

Resenärer som tittade på Viroth's tittade också på

Siem Reap, Siem Reap Province

Besökt Viroth's? Berätta vad du tyckte!