“Middag”
Omdöme om Jomnan's Kitchen

Jomnan's Kitchen
Rankad som nr 26 av 1 043 Restauranger i Siem Reap
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Riktigt bra mat, trevlig personal som kan bra engelska och mysigt ställe! Vi åt en stek och drack en flaska vin, väldigt nöjda med allt!

Tack Jonathan Z

Omdömet skrevs i går från mobil enhet

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Sovannreangsey C, Manager på Jomnan's Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på Jomnan's Kitchen tittade också på

Siem Reap, Siem Reap Province

Besökt Jomnan's Kitchen? Berätta vad du tyckte!