Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (239)
Filtrera omdömen
239 resultat
Medlemsbetyg
114
82
26
8
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
114
82
26
8
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 239 omdömen
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

utmärkt hotell med bra service, alla glada människor som finns tillgängliga för att hjälpa till. bra område och inte så dyrt till Emarat Mal och Marina området. Hotellet var ganska lugn och har alla saker man behöver ha på semester, lite mindre bra med frukosten, inga variationer samma frukost varje dag! Rent och snyggt, ordning och reda!

Bodde här: november 2017
Tack Lalo A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Bodde här en vecka och upplevde personalens bemötande svajigt. Vissa var välkomnande och serviceinriktade, medan möte med annan personal inte var lika positiv.

Rummen var inte så rena som man hade hoppats, med bl.a. dammiga bord och lätt smutsiga golv. Fanns knappt något toalettpapper att tillgå. Fallet på duschen var bort från duschutrymmet så att efter en dusch, så flöt det vatten i hela badrummet.

Jag rekommenderar att välja ett annat hotell.

Bodde här: januari 2017, reste ensam
Tack Marcus H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AurisInn, Manager på Auris Inn Al Muhanna, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Bodde här: juli 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AurisInn, Manager på Auris Inn Al Muhanna, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AurisInn, Manager på Auris Inn Al Muhanna, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen