“Goda burgare och goda pommes frites”

Five Guys Burgers and Fries
Rankad som nr 4 av 71 Smått och gott i Dubai
Område: Downtown
Område: Downtown
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Lite annorlunda koncept men bra att msn kan ”bygga” sin egen burgare vad gäller storlek och tillbehör.
Fantastiskt goda pommes frites.

Bra ställe om du är på The Walk o h behöver något snabbt, och mättande.

Tack Chrisse_no1

Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Godaste burgaren jag någonsin ätit. Väldigt dyrt dock för att vara ett snabbmatsställe, 80 dirham för en person. (180 kr för burgare, pommes och dricka)
Förvånande att man inte ens fick någon bricka till maten utan man fick allt i en påse trots att man skulle äta där, så man fick lägga ut servetter att äta på.

1  Tack tildaromdahl
Omdömet skrevs 12 december 2016

Nej. Det var inte alls den bästa hamburgare jag åt. Jag vet inte vad ska säga. Det är bara lagom. Inte så dålig i alla fall.

Tack Yusra S
Omdömet skrevs 25 februari 2016

Perfekt ställe att titta på the fountain show i Dubai Mall. Goda och rejäla hamburgare som du komponerar själv men det kostar!

Tack 365fridag
Omdömet skrevs 15 november 2015

Ett mycket stimmigt ställe på grund av dess läge, men vilka härliga hamburgare!

Stor burgare med massor av tillbehör. Cajunkryddade pommes smakade bra.
Obegräsad påfyllning av dryck.
Här kommer det inte att räknas kolhydrater eller sockermängd.
Typiskt amerikanskt.

Tack MammaAnja

Resenärer som tittade på Five Guys Burgers and Fries tittade också på

Dubai, Emirate of Dubai

Besökt Five Guys Burgers and Fries? Berätta vad du tyckte!