25 personer tittar på det här hotellet
Algotels
Booking.com104 US$
Travelocity104 US$
Omdömet skrevs 4 maj 2019

Kan verkligen rekommendera detta hotell. Stora fina rum, sköna sängar, mycket bra städning, riklig bra frukostbuffe, mycket god mat och toppenservice i middagsrestaurangen. Rent och fräscht vid poolen, finns även gym och ett spa. Läget bra, lätt att få taxi utanför som är billig. Receptionens personal och portier, ja alla otroligt serviceminded. Vi kan lätt återkomma till detta fina hotell. Stort TACK till all personal.

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack Minna P
FourPointsCX, Public Relations Manager på Four Points by Sheraton Downtown Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2019

Dear Minna,

Thank you so much for taking the time out to providing us with your valuable feedback, we are pleased to learn that your experience with us was delightful.

We strive always to deliver our guests the highest levels of hospitality and it is very satisfying to know that this is being achieved. We hope to welcome you back very soon.

We look forward to welcome you back in the near future.

Regards,
Anu Van Der Sande

Omdömet skrevs 13 februari 2018

Ligger i den så kallade gamla staden. Bra frukost och trevlig pubrestaurang på kvällen. Bra sängar. Trevlig och lugn pool på taket med ljummet vatten. Vänlig personal. Dusch i badkar med risk att halka när man går ur karet.

Rumstips: Just nu bygger man ett högt hus bredvid framsidan där arbete pågår även på kvällar och morgnar. Välj därför just nu annan sida.
Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Bengt E
Fourpoints D, Public Relations Manager på Four Points by Sheraton Downtown Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2018

Dear Bengt E,

It is great to read that you had an enjoyable stay at the Four Points by Sheraton Downtown Dubai. We are happy to read that you enjoyed the restaurants, the beds, the rooftop and the pool during your visit.

We look forward welcoming you back in the near future.

With kind regards,
Anu van der Sande

Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Jättetrevligt hotell med stora fina rum och utomordentligt bemötande och service.
Bra frukost med stort utbud. Trevligt poolområde på taket med tillhörande bar.

Ligger något avsides, därav 4 stjärnor istället för 5. Enkelt, smidigt och relativt billigt att ta sig fram och tillbaka med taxi dock - vilka hotellet naturligtvis ordnar åt en.

Rekommenderas definitivt!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 973antoniat
Fourpoints D, Manager på Four Points by Sheraton Downtown Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2017

Hi there,

Thank you for posting a review of your recent stay here on TripAdvisor.

We are so delighted to note that you liked our location, overall service, and facilities, as this is what we always strive to achieve and provide for our valued guests.

Your kind words and compliments have been shared with the rest of the team members.

We hope to see you again.

Kind regards,

Gregor K.
Executive Assistant Manager
Four Points by Sheraton Downtown Dubai

Omdömet skrevs 1 mars 2017

Vi hade den bästa av sevice, god mat, rent och snyggt och snyggt och massor av gästvänlighet och personlig service. Älskade att bo där. Sova, äta, ta ett glas vin, gymma eller bara läsa en bok vid poolen. Allt i ett

Datum för vistelsen: februari 2017
3  Tack kristinamalven
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som gjorde allt för att få oss att trivas. Hjälpte oss med bokningar och annat smått. Bra frukost. Nackdelen att vara tre som delar rum var att extra sängen var stenhård. Men de löste det med ett täcke som bäddades som extra madrass. Fanns annars det som behövdes på rummet. Plus solstolar och pool att utnyttja på taket.

Datum för vistelsen: januari 2017
2  Tack AnnalenaC70