Omdömet skrevs 1 mars 2017

Vi hade den bästa av sevice, god mat, rent och snyggt och snyggt och massor av gästvänlighet och personlig service. Älskade att bo där. Sova, äta, ta ett glas vin, gymma eller bara läsa en bok vid poolen. Allt i ett

Datum för vistelsen: februari 2017
3  Tack kristinamalven
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som gjorde allt för att få oss att trivas. Hjälpte oss med bokningar och annat smått. Bra frukost. Nackdelen att vara tre som delar rum var att extra sängen var stenhård. Men de löste det med ett täcke som bäddades som extra madrass. Fanns annars det som behövdes på rummet. Plus solstolar och pool att utnyttja på taket.

Datum för vistelsen: januari 2017
2  Tack AnnalenaC70
Omdömet skrevs 10 maj 2016

Ett fint och fräscht hotell som inte ligger i Downtown, sök på kartan för att se rätt adress. Service var jättebra och de ordnade alla våra önskemål utan problem. Rummen var stora, rena och fanns bra med garderober och hyllor. Poolen på taket var jättefin och mysig att bada i på kvällen då den var öppen till kl 22.00 och bra belyst. Frukosten var jättegod och det fanns ett bra utbud. Även kvällsbufferna höll hög klass och varierades varje kväll utifrån ett tema. Vänlig personal som kunde engelska och som brydde sig om oss gäster. Ett stort extra plus till servitören Lahiri, tror det är rätt stavning, som hade tid att ge oss massor av tips om Sri Lanka, det är hög service!

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack miken583
Omdömet skrevs 18 mars 2016

Trevligt hotell med bra standard och stora utrymmen.
Rummen (Preferred Rooms) är stora och fräscha och bra utrustade.
Rummen är rena och dricksvatten på flaska erbjuds gratis.
Bra med avlastningytor.
Trevligt bemötande i receptionen.
Bra frukostbuffet.

Rumstips: Välj preferred rooms
Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Tistret
Omdömet skrevs 13 januari 2016

Ett prisvärt hotell med rena och stora rum. Jättefint pool på taket. Bra service.
Fick dock uppfattningen av att detta ej ligger i downtown utan snarare i oldtown. Eller så mittemellan dessa. Ca 20 min taxi till marinan och ca 10 till Burj Al Arab och Burj Khalifa.
Gratis shuttle till kite beach.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Andreasvilhelmina