40 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Expedia.com321 US$
travelup.com334 US$
Omdömet skrevs 19 mars 2015

Bra rum, trevlig personal, bra gratisbussar till två köpcentra och strand.
Vi tillbringade mycket tid på den Engelska puben på hotellet och toppbaren med pool.
Gångavstånd till Metron och lokala varuhus och mataffärer

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack Sippan58
Omdömet skrevs 1 februari 2015

Bodde här 24 - 31 Januari 2015.

Hotellet är fräscht och välskött. Sängarna bra, behagligt tyst i rummet.
Frukost ok.
Relax area med pool på taket ok, solstolar ok.
Läget är ganska bra med Bur Dubai centrum i närheten.
Tunnelbana c:a 500 meter.

Datum för vistelsen: januari 2015
1  Tack Staffan2014
Omdömet skrevs 9 januari 2015 från mobil enhet

Bott på ett mkt trevligt hotell. Fantastiskt trevlig personal.
Underbara rena rum med underbara stora sängar.
Gratis kaffe och vatten
Gratis wifi , står dock inte i beskrivningen.adapter behövs inte som det står att man skall ha!
Härligt pool däck, rent och trevligt.
Jätte god middagsbufféer med olika teman på kvällarna. Halvpension kan rekommenderas.
Det enda negativa är att det tar lång tid att få sin dricka till maten på kvällarna.
Omständigt att beställa med signeringar och det tar lång tid att att få mat och drinkar.
Ta inte de vita bilarna utanför hotellet utan gå 50m och ta en vanlig Dubai taxi. Jätte billigt.
Åker jätte gärna hit igen och bor här. Rekommenderas

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack Lantzan
Omdömet skrevs 12 december 2014

Först av allt, hotellet är rent och fräscht.
Mottagandet är bra och personalen är mycket tillmötesgående.
Rummen är bra och välstädade, sängarna bra och toaletterna/duscharna rena.
Plus för gratis vatten och kaffe/te i rummen. Minibar välfyllt dock lite överpriser.
Bra pool på taket med pool bar, mycket personal som håller ett vakande öga på poolen.
Såg inte någon provtagning på vattenkvaliten dock.
Framför hotellet är det en byggarbetsplats för närvarande.
Hotellet ligger bra tycker jag, nära till allt med taxi.
Tips! ta en vanlig Dubaitaxi eller gör upp om priset innan om du tar en "hotelltaxi" då dessa är i regel lite dyrare. Dessa brukar stå utanför foajen och vänta på kunder.
När vi skulle resa hem så beställde vi en taxi till flyget av hotellpersonal och fick ett pris, när vi sedan kom fram till flyget utryckte taxichauffören sitt missnöje med betalningen för han ville ha det dubbla (100 dirham för 15 min). Nu pratar jag om "hotelltaxin" som står utanför.
Annars är det inte långt att gå till metron alternativt till bussen.
Finns restauranger och affärer på gångavstånd.
Bristerna finns framför allt i kommunikationen när det gäller språket. En del i personalen förstår inte basic engelska.
Att man får vänta när man beställer vid poolen, det tar för lång tid. (1 timme för 4 smoothies!)

Plus för gratis wifi!.

Datum för vistelsen: november 2014
1  Tack Juppe M
Omdömet skrevs 5 juli 2014

Bra hotell i Dubai med bra service och stora och bra rum. Med taxi tar det 10 minuter till Dubai mall. Bra restauranger och bra room service. Hotellpoolen renoverades under vår vistelse så vi blev rekommenderade till hotellet bredvid (dock besökte vi inte det).

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack 566sophier