getaroom.com
Travelocity343 US$
Orbitz.com343 US$
Prestigia.com418 US$
Omdömet skrevs 2 mars 2020 från mobil enhet

Bodde här med familjen (2 vuxna 2 barn). Stor lägenhet med gott om plats. Bra service, nära till den allmänna stranden. Hotellet har även en privat strand men dit för man åka med buss som man bokar i receptionen. (Vi utnyttjade inte den)
Fint poolområde, dock kunde man inte vara där när det blåste för mycket.
Hotellet har perfekt läge på The Walk, många restauranger och mysigt att gå runt där på kvällen.
Rent och snyggt överallt.

2  Tack W7635BLjennyr
Omdömet skrevs 25 februari 2020

Tillbringade 4 nätter på detta hotell och vi (familj 4 pers) var mycket nöjda.
Lägenhet på 190 kvm med fyra badrum på 35:e våningen. Rent, bra sängar
och allt fungerade toppen. Mycket bra service och måste ge extra beröm till
följande personer på hotellet:
John - reception, Mycket trevlig och proffsig
Nou Shad - Gav oss mycket bra service och hjälp med det mesta.
Kanagaraj - Topp klass på städningen.
Sievushi - Mycket trevlig.

Rumstips: Alla rum är bra men gärna högt upp i hotellet.
2  Tack Dennis S
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Ett mycket bra hotell med bra läge nära stranden. Fina stora lägenheter med fin utsikt och med helt okej köksutrustning. Stort och bra gym.

Poolen uppvärmd dock ligger dom i skuggan allt som oftast...

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack 102sannal
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Hade fem härliga dagar med familjen på detta fina lägenhetshotell. Rummen var stora och sängarna väldigt sköna. Tyst och lugnt på våning 46. Hjälpsam och serviceminded personal, särskillt på hotellets restaurang. Firade min man som fyllde 50 vilket tyvärr inte uppmärksammades av hotellet men restaurangen gav rabatt på maten och bjöd på efterrätt. Nära till allt, 5 minuter till stranden och Dubai marina.

2  Tack 409ulrikap
Omdömet skrevs 28 december 2019

Stora och fina lägenheter nära stranden. Frukosten helt okej. Poolområdet fint med en uppvärmd pool, tyvärr skugga stora delar av dagen då det byggts höga hus runt omkring. Totalt sett ett trevligt boende

Datum för vistelsen: december 2019
2  Tack Svanlarn