Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Bästa hotellet och servicen någonsin! Har rest mycket i mitt liv men inget hotell kan mäta sig med detta. Personalen löser allt och ser till att du har det bra. Rummet var väldigt stort och underbar balkong (vi hade ett rum väldigt högt upp) bästa dusch-produkterna ifrån bvlagri. Lyxigt!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack 316viktoria_
Omdömet skrevs 19 januari 2017

Mycket fint hotell. Superlyxigt och service utöver det vanliga. Kan inte klaga på något. Allt fungerar exemplariskt här. Finns en pool på 4e våningen som är både stor och fin. Man har fri tillgång till Le Meridiens 3 pooler och strand. Även här superlyxigt. Hotellen ligger nära varandra, shuttle buss går hela tiden, går snabbare att gå, ca 3-4 minuter. Man måste dock korsa en motorväg...inga övergångsställe.

1  Tack Ingela1971
Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell i ett bra läge i marinan. Ok det var en del strul med dubbelbokningar men det löste sig. Du fri buss till deras systerhotell som ligger fem minuter bort vid beachen och är en gigantisk anläggning. Sen har du bra restauranger och barer på hotellet. Bla Dubais bästa ställe Budha bar.

Tack pelleb63
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

En vecka med familjen spenderades på detta trevliga hotel.

Fräscha rum!
Sköna sängar!
Kanon frukost!
Servicen perfekt!!!
Bra restauranger! (Bra råvaror. Inget fusk)

Ung kille vid entrén såg verkligen till att jag och min familj fick en trevlig vistelse på hotellet! Han var så himla service medveten. Vi fick väldigt bra tips kring sevärdheter och restauranger av honom.
(Jag tror han hette Kechan, pakistanier, studerat i England i två år).

Trodde att det skulle vara jobbigt att ta sig till stranden men det visade sig vara super smidigt. Hotellets minibuss körde oss fram och tillbaka. Det var ingen väntetid på minibussen. Vid ett tillfälle hade bussen precis hunnit åka och då fick vi istället skjuts i en av hotellets finare bilar.

Den turkiska restaurangen i TOwer two är värt ett besök.

Tack Majgretyoussef
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Inget att klaga på, allt var topp. Vi bodde i en två-bäddssvit i Tower 2. Sällan har vi sovit så gott i sköna sängar. Service, städning, frukost- allt håller hög klass. Taxibilar fins det gott om utanför hotellet, det är lätt att ta sig till andra delar av stan. Shuttle- bussen till systerhotellet, där pool, strand och många restauranger finns, gick hela dagen till sent på kvällen. Barnen anslöt till fotboll på fotbollsplaner som finns i direkt anslutning till poolområdet.
Ett hotell att återvända till.

Tack Susanne G