Öppet i dag: 09:00 - 08:59

från 100,00 US$
från 75,00 US$
från 1 009,50 US$
Omdömet skrevs 12 juni 2017

260 kronor för en solstol är väl magstarkt. Stranden i sig är bra men utsikt över byggarbetsplats förtar lite av stämningen.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack 967stefanl
Omdömet skrevs 18 maj 2017

Första gångerna vi var hit så var det kanon. Lite folk och fin sand. Senaste gången vi var hit så var det mycket mer folk och mindre del som var offentlig. Ändå ett bra alternativ om man har hotell utan egen strand. Det finns många restauranger i närheten.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack eriksU4076HR
Omdömet skrevs 24 februari 2017

Rent och fint, och otroligt fina lekplatser för barn.
Mycket vattenaktiviteter av olika slag.
Många restauranger och caféer utmed strandpromenaden om man blir hungrig.

Datum för upplevelsen: februari 2017
1  Tack bmlu
Omdömet skrevs 8 januari 2017

Trevlig fräsch beach av bästa sand , rent på stranden , om man skall klaga på något så är det att dom tar mkt bra betalt för solsängar och parrasol , ca 500 kr 1 dg för ett par.

Datum för upplevelsen: december 2016
1  Tack Tomas K
Omdömet skrevs 13 november 2016

Denna strand är helt okej, den ligger mitt i Dubais strand / Marina område. Det finns butiker och restauranger direkt vid stranden. Inte billigaste alt men skönt att kunna ta en lunch och en läsk / vatten. Det bör man komma ihåg att det serveras inga öl eller andra alkoholhaltiga drycker på vanliga restauranger. Där emot kan man gå int på närliggande hotell och ta en öl.ca 120:- .Stranden är relativt lång men ganska smal. Att hyra solstolar är dyrt så jag rekommenderar att ta handukar och köpa ett litet parasoll för skydda sig mot solen

Datum för upplevelsen: november 2016
1  Tack eljouren