Öppet i dag: 10:00 - 18:00

från
73,50 US$
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Sätt du kan uppleva Wild Wadi Water Park på
från 73,50 US$
från 79,56 US$
från 380,52 US$
från 165,00 US$
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Min fru och jag gick runt på Wild Wadi Water Park då det var gratis entré för gäster på Jumeirah hotel. Vi prövade inte åkningar men både vuxna och barn verkade ha riktigt roligt

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack KungsbackaSteve
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

Kul att äntligen få komma till ett vattenland i Dubai. Provade de flesta attraktionerna, men trodde nog att det skulle vara fler. Ett plus var att det fanns en massa badvakter, som var mycket vänliga och serviceinriktade. Badlandet för barnen behöver en uppfräschning. Det var lagom med folk och inga köer. Maten vi åt var toppen. Tyvärr var priset för högt, med tanke på vad man fick.

Datum för upplevelsen: december 2015
Tack Calcamma
Omdömet skrevs 2 december 2015 från mobil enhet

Bra, fräscht men som allt annat i Dubai svindyrt. Bo på Jumeriah hotell då har du gratis inträde. Kom tidigtoch avsluta tidigt.

Datum för upplevelsen: november 2015
Tack 368elk
WildWadiWaterpark, Manager på Wild Wadi Water Park, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2015

Hello El k,

Thank you very much for submitting a review on our Park. I hope you will be able to visit us again in the near future to enjoy our rides.

Thank you and excellent regards,

Tatjana Kuznecova
Business Excellence Manager
Wild Wadi Waterpark
Email: Tatjana.Kuznecova@wildwadi.com

Omdömet skrevs 21 november 2015

Helt ok vattenpark, kändes lite slitet.... Små förvaringsboxar, toaletten var sönder och det var inte rent i omklädningsrummet.

Datum för upplevelsen: juni 2015
Tack UP K
WildWadiWaterpark, Manager på Wild Wadi Water Park, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2015

Hello UP K,

Thank you for taking the time to share your feedback of the Park with us. I am sorry to hear that you did not have a favourable experience as much as many of our other Guests & we do appreciate your feedback. There are two things that I would like to clarify from your review: we offer lockers in 3 different sizes to our Guests and all our toilets are inside the changing room areas. Thanks again for your review. We are really committed to improving our business and your comments greatly assist us with this.

Thank you and excellent regards,

Tatjana Kuznecova
Business Excellence Manager
Wild Wadi Waterpark
Email: Tatjana.Kuznecova@wildwadi.com

Omdömet skrevs 29 oktober 2015

Häftiga attraktioner med mycket folk, Undvik veckoslut om du inte vill stå i långa köer. Kom tidigt på morgonen om du vill ha en bra solsängsplats.

Datum för upplevelsen: mars 2015
Tack grabben67