Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 663)
Filtrera omdömen
4 663 resultat
Medlemsbetyg
3 362
964
192
63
82
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 362
964
192
63
82
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 663 omdömen
Omdömet skrevs 9 april 2018

Väldigt fint hotell med extra plus för frukosten & pool/parkområdet. Tyvärr håller inte Pool restaurangen samma klass som övriga delar. Tog mellan 30 - 60 minuter att få in sin beställning för lunch. Att det är dyrt på ett 5 stjärnigt hotell är ingen överraskning men att ta 30 AED för 25 cl Pepsi när man kan köpa 50 cl för ca 3,50 AED in en supermarket är löjligt. Mat vid pool serveringen var nästan som vilken lunch som helst på ett hotell vid Medelhavet men mycket dyrare. Råvaran blir inte bättre för att den är dyr. Servicen & utbudet vid frukosten är fantastiskt bra. Samma sak med reception & städning m m.

Datum för vistelsen: april 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack LasseT186
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018
Google-översättning

Dear Lasse T,

Thank you for taking the time to write a review and we are sorry to hear that your most recent visit to Grand Hyatt Dubai was not up to your expectations.

We would like to apologize for the inconvenience that you have faced at Pool Bar. Please note, the information you have shared has been passed on to the concerned departments, to take into consideration and make sure strict training protocols are in place. Grand Hyatt Dubai continues to strive and deliver efficient service standards and we are saddened to know that we have not achieved this during your stay with us.

We appreciate your feedback and hope to be able to further enhance your future visit.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med härliga områden för både pool och restauranger. Personalen var mycket duktiga, trevliga, hjälpsamma och artiga. Allt var mycket rent och fräscht. Allting var över förväntan. Skulle absolut välja detta hotel igen.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack mondialis
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018
Google-översättning

Dear Mondialis,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

It is always a pleasure to hear that our guests were left highly satisfied with their overall experience at our award winning hotel. With 13 Food and Beverage restaurants, our indoor and outdoor swimming pools, The Kidz Club, Ahasees Spa & Club, we aim to provide an all-round guest satisfaction.

We appreciate your your kind words and hope to welcome you back to Grand Hyatt Dubai in the near future.

Warm Regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Jag och min fru bodde en vecka på hotellet. Vi kan bara säga att allt var fantastiskt. Själva faciliteterna, rummen och miljön kändes nytt, lyxigt och fräscht! All personal uppträdde mycket trevligt mot oss och det kändes som att alla var måna om att vi hade det bra. Speciellt vill vi framhålla den fantastiska frukosten som verkligen ” hade allt ”. Personalen på resturang Collective vill vi också ge extra beröm! Vi lämnade hotellet med jättebra minnen och vi hoppas vi kan återvända till det här hotellet snart. Vi kan varmt rekommendera detta hotell till andra som vill besöka Dubai och under tiden bo bra och bli superbra bemötta. Häls Ulf o Marlene

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste som ett par
1  Tack Ulf L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018
Google-översättning

Dear Ulf L,

Thank you for taking the time to write such a detailed review of our hotel and we are delighted to hear that your wife and you enjoyed your most recent stay with us.

It is always pleasing to hear that our guests were left highly satisfied with their overall experience at Grand Hyatt Dubai. With 13 Food and Beverage restaurants, our indoor and outdoor swimming pools, The Kidz Club, Ahasees Spa & Club and our health and leisure facilities, we aim to provide all-round guest satisfaction.

Guests such as yourself inspire us to exceed expectations in every way and we thank you for your kind words.

Thank you once again for sharing your positive thoughts, and we hope to welcome you back in the near future.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2018

Vi har bott på Grand Hyatt en gång tidigare och var då väldigt imponerande. Denna gång var allt lika fint som vi mindes det, poolområdet är fantastiskt och det är fina rum.
Dock har helt klart servicen gått ner rejält, förra gången jobbade mycket duktigt folk men det märks att det är sämre personal nu. De har inte samma servicekänsla och är inte alltid helt trevliga, flera var ganska snorkiga och nästan otrevliga.
Vid frukosten (som är jättegod med ett enormt utbud) missades i stort sett varje dag beställningar och man fick be om t ex kaffe upp till fyra gånger innan det kom.
Vårt rum glömdes städningen bort att göras två dagar i rad och vi fick be dem komma på kvällen.
Tråkigt att det så tydligt märks att personalkvaliteten har gått ner, för annars har hotellet verkligen allt!

Datum för vistelsen: januari 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Caroline M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018
Google-översättning

Dear Caroline M,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are pleased to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

We would like to apologize for the inconvenience that you have faced during your stay with us. Please note, the information you have shared has been passed on to the concerned departments to act upon immediately.

Grand Hyatt Dubai continues to strive and deliver efficient service standards and we are saddened to know that we have not achieved this during your stay with us.

We appreciate your review and do hope that you will give us another opportunity to serve and enhance your visit.

Kind Regards,
Fathi Khogaly

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Mycket bra service, rummet vi bodde i på 12- e våningen hade utsikt över Dubai skyline där man kunde skåda solnedgång. Underbar gigantisk kingsize säng. Bra, stort poolområde och spa. Bra frukost, vi saknade inget. Läget är helt ok men en taxiresa krävs för att komma till stan. Detta är inget problem då taxi är billigt i Dubai. Rekommenderar!

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste som ett par
Tack Beatkab
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018
Google-översättning

Dear Beatkab,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

We appreciate your review and look forward to welcoming you back to Grand Hyatt Dubai on your next trip.

Kind Regards,
Fathi Khogaly

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen