Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 494)
Filtrera omdömen
4 494 resultat
Medlemsbetyg
3 238
937
183
61
75
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 238
937
183
61
75
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 4 494 omdömen
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Jag och min fru bodde en vecka på hotellet. Vi kan bara säga att allt var fantastiskt. Själva faciliteterna, rummen och miljön kändes nytt, lyxigt och fräscht! All personal uppträdde mycket trevligt mot oss och det kändes som att alla var måna om att vi hade det bra. Speciellt vill vi framhålla den fantastiska frukosten som verkligen ” hade allt ”. Personalen på resturang Collective vill vi också ge extra beröm! Vi lämnade hotellet med jättebra minnen och vi hoppas vi kan återvända till det här hotellet snart. Vi kan varmt rekommendera detta hotell till andra som vill besöka Dubai och under tiden bo bra och bli superbra bemötta. Häls Ulf o Marlene

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Ulf L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018
Google-översättning

Dear Ulf L,

Thank you for taking the time to write such a detailed review of our hotel and we are delighted to hear that your wife and you enjoyed your most recent stay with us.

It is always pleasing to hear that our guests were left highly satisfied with their overall experience at Grand Hyatt Dubai. With 13 Food and Beverage restaurants, our indoor and outdoor swimming pools, The Kidz Club, Ahasees Spa & Club and our health and leisure facilities, we aim to provide all-round guest satisfaction.

Guests such as yourself inspire us to exceed expectations in every way and we thank you for your kind words.

Thank you once again for sharing your positive thoughts, and we hope to welcome you back in the near future.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2018

Vi har bott på Grand Hyatt en gång tidigare och var då väldigt imponerande. Denna gång var allt lika fint som vi mindes det, poolområdet är fantastiskt och det är fina rum.
Dock har helt klart servicen gått ner rejält, förra gången jobbade mycket duktigt folk men det märks att det är sämre personal nu. De har inte samma servicekänsla och är inte alltid helt trevliga, flera var ganska snorkiga och nästan otrevliga.
Vid frukosten (som är jättegod med ett enormt utbud) missades i stort sett varje dag beställningar och man fick be om t ex kaffe upp till fyra gånger innan det kom.
Vårt rum glömdes städningen bort att göras två dagar i rad och vi fick be dem komma på kvällen.
Tråkigt att det så tydligt märks att personalkvaliteten har gått ner, för annars har hotellet verkligen allt!

  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Caroline M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018
Google-översättning

Dear Caroline M,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are pleased to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

We would like to apologize for the inconvenience that you have faced during your stay with us. Please note, the information you have shared has been passed on to the concerned departments to act upon immediately.

Grand Hyatt Dubai continues to strive and deliver efficient service standards and we are saddened to know that we have not achieved this during your stay with us.

We appreciate your review and do hope that you will give us another opportunity to serve and enhance your visit.

Kind Regards,
Fathi Khogaly

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Mycket bra service, rummet vi bodde i på 12- e våningen hade utsikt över Dubai skyline där man kunde skåda solnedgång. Underbar gigantisk kingsize säng. Bra, stort poolområde och spa. Bra frukost, vi saknade inget. Läget är helt ok men en taxiresa krävs för att komma till stan. Detta är inget problem då taxi är billigt i Dubai. Rekommenderar!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Beatkab
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018
Google-översättning

Dear Beatkab,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

We appreciate your review and look forward to welcoming you back to Grand Hyatt Dubai on your next trip.

Kind Regards,
Fathi Khogaly

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 november 2017

Just spenderat fem dagar i Dubai och valde denna gången att bo på Grand Hyatt, hotellets läget är fenomenalt med bara 10 minuters taxiresa från flygplatsen.
Vid incheckningen visade det sig att vi av misstag blivit inbokade i ett rökarrum, trots att hotellet var helt fullbokat lyckades den otroligt hjälpsamma tyska(Katharina) receptionisten lösa detta på ett fantastiskt sätt och vi fick en gigantisk svit på 13:e våningen med utsikt över poolområdet.
Just poolområdet är värt att nämna en gång extra, det absolut bästa poolområdet som finns i Dubais gigantiska utbud av hotell. Här finns både vattenrutschkanor, barnpooler och djupa pooler för simkunniga barn och vuxna. Fantastiskt hjälpsam personal som alltid fixade fram lediga solstolar.

Jag har nästan enbart positivt att säga om hotellet, det enda negativa vi upplevde var att frukosten och personalen i loungen på 14:e våningen absolut inte höll samma standard som övriga hotellet. Vi fick inte ett hej på morgonen när vi kom in i loungen och borden var överfulla av disk och matrester.

Trots detta rekommenderar jag starkt att välja Grand Hyatt.

  • Bodde här: november 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
1  Tack swetravel74
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FathiKhogaly_GHD, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2017
Google-översättning

Dear swetravel74,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are pleased to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

We appreciate your review and look forward to welcoming you back to Grand Hyatt Dubai in the near future.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 februari 2017

Rummet var ett Club-rum, trevlig, välstädad och fräscht. Men den kändes mycket mindre än 39 kvm, trots bra planlösning. Badrummet var exemplariskt, isade glasdörrar till toaletten. Välfyllda gratisartiklar och nya handdukar hela tiden.
Blev oerhört besviken på maten vi beställde upp på roomservice, pizzan smakade som om den var fryst innan, som var från deras riktiga restaurang, Andiamo.
Än så länge bästa säng och sängkläder av de hotell vi bott på.

Personalen på Grand Club front desk, front desk och roomservice var jättebra! Eftersom vi hade Club-rum så hade vi tillgång till Grand Club lounge, trevligt men de saknade den sista touchen för att få känna att vi bodde på ett riktig lyxhotell. Personalen där sa varken God morgon eller hälsade oss välkomna. På Sofitel Downtown, Al Qasr, och Raffles möttes vi som kungligheter. De gjorde dock sitt jobb.

Övriga utrymmen var modernt, fräscht och välstädat. Loungen är nog den bästa jag upplevt, med liten regnskog, högt till tak och grym café som kändes som en lyxrestaurang.
Poolområdet och trädgården är världsklass! Kunde dock inte använda poolen då vädret var dåligt (för första ggn) och kan inte ge en recension på poolområdets personal och service, som jag tycker är viktigt på ett lyxhotell tillsammans med Club privilegier.
Bra restauranger, Rekommenderar Peppercrab och Wox! Har varit där 5-6 ggr när vi bott på andra 5 stjärniga hotell.

Allt som allt så var vistelsen bra, men blev besviken på Club Loung-personalen brist av välkomnande och att det hölls en konferens där som gjorde att vi kände oss förbisedda. Vi har varit på detta hotell flera gånger, inte som rumsgäster, utan ätit flera gånger på deras restauranger och har alltid bemötts med respekt, härlig service och leenden. Och det var därför vi valde att bo här under denna Dubairesa men den här gången så tog ingen emot oss när vi anlände, front desk och lobbyn var jättestressig, men vi kunde till slut checka in på Grand Club. Men efter lite feedback till Grand Club Manager Natalia så fick vi lite bättre sista dagar. Club Lounge-personalen hälsade fortfarande inte oss välkomna.

  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Josef B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HyattinDubai, General Manager på Grand Hyatt Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2017
Google-översättning

Dear Josef B,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are pleased to hear that you enjoyed your most recent stay with us.
We certainly aim to be the best hotel in the Middle East so we hope we can enhance your experience even further on your next visit. With 13 Food and Beverage restaurants, our indoor and outdoor swimming pools, The Kidz Club, Ahasees Spa & Club and our health and leisure facilities, we aim to provide all-round guest satisfaction. It is also pleasing to hear that you enjoyed your dining experience at Wox and Peppercrab, and have recommended it to fellow travelers.

At the same time, we would like to apologize for the inconvenience caused with regards to the frozen pizza being delivered up to the room, along with the unpleasant experience that you had faced in our Grand Club Lounge. Please note, the information you have shared, has been passed on to the concerned departments to act upon immediately. Kindly consider this as a one off incident which is definitely not the level of standards shown at our hotel.

We appreciate your review and look forward to welcoming you back soon.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen