Omdömet skrevs 19 februari 2018

Jättetrevlig och vänlig personal. Rent och snyggt. Mycket bra service. Toppenbra gym och spa. Fina pooler och även för barn. Ren och jättebra Beach.Dagliga aktiviteter. Bra Restauranger inom hotell området. Helt enkelt toppenbra.

Rumstips: Boka i God tid.
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack lennartkorell
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig personal. Här lever man i lyx! Rekommenderar dock att satsa på restauranger utanför hotellet då de kändes lite stela. Rena och fina rum. Underbart läge vid stranden. Satsa på ett rum högre upp så ni får utsikt minst 4e våningen.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Caroline P
Omdömet skrevs 19 november 2017

Detta hotell ligger centralt i Dubai och har även supernära till havet!
Hela området är stort och det finns otroligt mycket för er som har barn.
Jag och min fru åkte hit för att fira hennes födelsedag och personalen hade verkligen gjort det där lilla extra som tex guldballonger som hängde från parasollet och ut kommer sex kockar bärandes på en supertårta, snacka om att vi blev förvånade.
Hela hotellet är litet i jämförelse med alla skyskrapor som ligger runt om, detta lilla hotell ligger i en grönska och varje morgon när vi åt frukost så kom det en djurskötare med olika djur som han visade för alla nyfikna.
Maten är helt superb på vilken restaurang du än äter som tex den Italienska som hade underbara pastarätter, eller varför inte Sushi.......på restaurangen ovanför,helt fantastiskt.
Vill man ha något annat är det bara att gå ut från hotell lobbyn och bege sig till huvudgatan som ligger ca 1 minut från hotellet där det finns ett stort utbud av restauranger.
Vi flög med Emirates (Som är så proffsiga) Och bjuder på god mat och dryck.
Enbart 6 timmar från Arlanda och vilken värme, 35 grader i Dubai.
Och glöm alla fördomar om att man inte får gå bar-axlad eller måste ha kjol över knäna eller att kvinnor inte får köra bil, inget av detta stämmer.
Ett av våra favorit mål är just Dubai och speciellt detta hotell men även Atlantis The Palm är helt fantastiskt, väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Jonte8780
Omdömet skrevs 6 november 2017

Detta hotell kan endast beskrivas med positiva ord. Fantastisk personal, service mat och rum samt läge. Vi bodde här en vecka som par och uppskattade verkligen den barnfria poolen. Rummen är fina och väl städade och vi hade utsikt mot pool och strand. Det enda som finns att "anmärka" på är att hårfönen endast gick att använda i vardagsrummet men inte i badrummet. Deras Asiatiska restaurang rekommenderas varmt, det är den godaste Asiatiska mat vi ätit. Vi reser väldigt mycket och bor alltid på 5 stjärniga hotell, och detta är underbart.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack MarieWallderin
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell på alla sätt och vis. Läget vid stranden, hotell området med pooler restauranger och barer är i högsta tänkbara klass. Det som ändå står ut allra mest är personalens proffessionalism och oklanderliga service. Hotellet ligger dessutom på the walk om man mot förmodan vill lämna hotell området. Extra tack till Kalam vid poolbaren och Shazad på concierge som alltid hjälper oss med mer än vad som tänkas kan.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Nissesolsken