Bli belönad med One Key
1 417 kr
Tulla H
Topp topp hotell
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 sep. 2018från mobil enhet
Mycket fint och trevliga personal rena lux, frukosten helt underbart mycket mycket fint och olika sorters mat att välja på.

Rummet vi hade på våningen 55 var helt fantastiskt.

Hotellet är i ett helt perfekt läge, mycket nära till metro station, precis utanför hotellet.

Rekommenderas mycket
Datum för vistelsen: maj 2018Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
2 223 kr
    612 kr
15.0 km från The Tower Plaza Hotel Dubai
Visa fler hotell i Dubai
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Mycket bra hotell med centralt läge. Nära till Metron. Bra frukostbuffé där du också kan få omelett gjord på plats efter dina egna önskemål. Fina rum, trevlig och hjälpsam personal, speciellt Nfor som var mycket serviceinriktad.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Anette S
Nemo A, General Manager på The Tower Plaza Hotel Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Dear Anette S,

Thank you for choosing Millennium Plaza Hotel Dubai for your recent stay in the United Arab Emirates and thank you for posting your remarkable review on TripAdvisor.

We are delighted to understand that you liked our Hotel and will share your compliments with Nfour and the rest of the team, which will be an encouragement for them to continue delivering high standard services to our valued guests.

We are looking forward to be welcoming you back, soon and thanking you for your highly recommendations to Millennium Plaza Hotel Dubai.

Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Booking.com hade avbokat min hotellbokning under tiden vi satt på flyget mot Dubai utan att jag bett om det. Så var väldigt nervös när vi anlände till hotellet. Men han i receptionen va fantastisk och vi fick rummet ändå och till samma pris! Lite läskigt att hamna på 54e våningen men fantastisk utsikt. Bra frukost och väldigt hjälpsam och vänlig personal. Bra poolområde. Väldigt fräscha rum.

Tyvärr hamnade vi mitt i en italiensk konferens så de tog över hela hotellet så blev trångt vid frukosten och fick vänta 20 min för att komma med hissen vid ett tillfälle. Mycket väntetid på hiss. Var också mycket stökande från personalen på natten eftersom det fanns ett personalutrymme vägg i vägg med rummet. Men är ändå väldigt nöjd med hotellet. Skulle absolut bo där igen. Kunde boka ökensafari och biljetter till Burj Khalifa genom hotellet också.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack X1681NQlisar
Nemo A, General Manager på The Tower Plaza Hotel Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Dear Lisa R,

I am pleased to read your wonderful review and thank you for recommending our hotel on TripAdvisor.

We make every effort to ensure your expectations are exceeded and I sincerely appreciate that you have taken the time to share your personal experience and have recognized our endeavors.

Once again, thank you for sharing your feedback and for recommending our Hotel on TripAdvisor. We do look forward to welcome you back soon, to Millennium Plaza Hotel Dubai.

Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Bra läge, fina rum och väldigt trevlig personal. Bra och varierat utbud på frukost, extra plus att dem gör omelett på plats. Finns även en fin pool med fin utsikt. Ligger precis intill metron. Mindre bra var röklukt i rummen samt lång väntetid på hissarna.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack carrob376
Nemo A, General Manager på The Tower Plaza Hotel Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2017

Dear Guest,

Thank you for posting your feedback on TripAdvisor and it was indeed pleasure to have you as our guest, at Millennium Plaza Hotel Dubai.

Thank you for your compliments, regarding our live cooking station at the buffet breakfast, the convenient location, our Infinity swimming pool and attentive team members. We would like you to rest assured that your kind remarks will be taken into consideration.

We do look forward to welcoming you back again, in near future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 9 november 2016

Vi bodde här endast en natt med familjen. Taxichauffören hade stora problem att hitta till hotellentrén men väl där så rullade det på bra med incheckningen osv i förhållande till alla andra hotell vi bott på under vår vistelse i Dubai & Abu Dhabi. Men precis som övriga hotell så hade dom inte bäddat upp för barnen trots att det tydligt framgått att vi var en familj om 2 barn och 2 vuxna. Hotellrummet var dock mycket stort med 2 stora badrum, med tvättmaskin, ett litet pentry, 2 stora rum varav ett sovrum och ett vardagsrum, mycket fräscht. Hotellet var också prisvärt.

Rumstips: Vi bodde på våning 45, rum 4510 vilket var riktigt schysst m ap utsikt
Datum för vistelsen: november 2016
Tack Sohtell
Omdömet skrevs 14 september 2016

Ett av de billigare lyxhotellen i Dubai. Vi spenderade 6 nätter på hotellet och var mycket nöjda. Rumen var inte överdrivet flådigt, men höll absolut standard med stora sängar och stora panoramafönster.

Vi hade bokat med halvpension och inmundigade för det mesta frukost såväl som middag i hotellets bufférestaurant. Det var under vår vistelse förhållandevis få som besökte restaurangen varför det kunde blir ganska stelt med det överdrivna uppassandet av personalen.

Vi spenderade en hel del tid i pool-området som vi verkligen uppskattade. Rekommenderas varmt om man har en lite mindre budget!

Datum för vistelsen: april 2016
Tack KlasA56
Daniel M, General Manager på The Tower Plaza Hotel Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2016

Dear Guest,

Thank you for choosing Millennium Plaza Hotel Dubai for your recent stay and thank you for sharing your comments here, on TripAdvisor.

We continuously strive to deliver great guest experiences and are grateful for all feedback received, which helps us understand our guests’ needs and expectations.

We look forward to welcome you back, on your next trip to Dubai.

Daniel Mathew