“Arun & Martin & Rochelle”
Omdöme om Wavebreaker

Wavebreaker
Rankad som nr 103 av 10 605 Restauranger i Dubai
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Focus Area
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Åt en lunch med min fru och fick underbar service av dom 3 ovannämnda. Maten och drycken var väldigt bra oxå. Rekommenderar att gå hit för mat, dryck och bra service!

Datum för besöket: september 2017
Tack Charlie S
ShanNazerHilton, Manager på Wavebreaker, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Thank you for choosing to dine at Wavebreaker and leaving a review about your experience. We really appreciate it. I’m glad the team made your day unforgettable and will be more than happy to serve you again.

Wavebreaker Team

Omdömet skrevs 7 januari 2017

Mycket fi trevlig Pool restaurang bar, personalen av högsta service , snabba och kunniga , var här som badgäst , och även som endast drikande gäst , dt som drar ner är som i övriga Dubai , mkt dyrt.

Datum för besöket: december 2016
Tack Tomas K
Svar från företaget:Svarade 6 februari 2017

Thank you for your kind comments and I am delighted you enjoyed your time with us
Thanks again and hope to see you soon! Until then do keep in touch with us on facebook.com/wavebreaker

Wavebreaker Team

Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Middagen började med fördrink på våning 35 i Hotellet Hiltons terassbar The Cure. Sedan gick vi ner genom en otroligt mysig bakgård på Hilton Resort för att komma ner till strandrestaurangen Wavebreaker. Väl där avnjöt vi en väldigt vällagad middag med fräscha råvaror, rätt temperatur på kött och kryddning i vår smak. Ölen kall och god. Mojiton var den godaste vi druckit och vinet var till belåtenhet. Så helhetsintrycket blir utmärkt!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Henge_ovik
prabin C, Manager på Wavebreaker, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2018

Dear Henge_ovik,

Thank you for choosing to dine at Wavebreaker and leaving a review about your experience. We really appreciate it. I’m glad the team made your day unforgettable and will be more than happy to serve your friends and you again .
Until then do keep in touch with us on our facebook page which is updated promotions and upcoming events.

Prabin Chhetri

Assistant Manager

Omdömet skrevs 24 november 2016 från mobil enhet

Trevlig strandrestaurang med ett bra utbud av rätter. Trevlig och uppmärksam personal. Vår servitör hela veckan heter Arun och var jättetrevlig och professionell.

Datum för besöket: november 2016
1  Tack 785helenas
prabin C, Manager på Wavebreaker, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2018

Dear Helena S,
Thank you very much for sharing your great feedback during your visit our Restaurant appreciate your good comment among all the places in JBR. all ways strive and try to deliver great customer service every times.

Looking forward to welcoming you back again soon.

Prabin Chhetri

Assistant Manager

Omdömet skrevs 20 mars 2016

Härlig uterestaurang som tillhör Hilton Hotels. På dagtid äter du lunch på stranden med sand mellan tårna och dricker en god kall öl. På kvällen sitter du "en trappa upp" och äter en god middag i vacker utemiljö. Personalen är uppmärksam och otroligt trevlig och gör allt för att du ska trivas. Många + till vår "egen" servitör Arun som gjorde allt för att vi skulle få en god och trevlig kväll :-)

Datum för besöket: mars 2016
Tack Sussie1966
HiltonPRDubai, Manager på Wavebreaker, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2016

Thank you for choosing to dine at Wavebreaker and leaving a review about your experience. We really appreciate it. I’m glad the team made your evening unforgettable.
Thanks,
Wavebreaker team

Resenärer som tittade på Wavebreaker tittade också på

Dubai, Emirate of Dubai
Dubai, Emirate of Dubai

Besökt Wavebreaker? Berätta vad du tyckte!