“Fantastisk upplevelse”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Downtown
Omdömet skrevs 11 november 2015 från mobil enhet

Hade hört talas om restaurangen via TA och bokade bord dagen innan besöket. Fick ett av de bästa borden på terrassen med utsikt över fontänen vilket var suveränt. Mycket bra service av samtliga men speciellt Gaurav som tog sig tid och förklara meny och hjälpa oss med mat. Maten var dessutom mycket god och hela upplevelsen rekommenderas.

Datum för besöket: november 2015
1  Tack Darba74

Omdömet skrevs 9 juli 2015

Vi tog den "billiga" avsmakningsmenyn och jag har aldrig varit så mätt någonsin tidigare... Gott, men inte särskilt starkt trots att de flera gånger frågade vilken styrka vi ville ha och vi sa att det kunde gärna vara lite mer spicy.
Miljön i restaurangen och kyparnas service var bättre än maten. Vid varje fontänshow (var 30:e minut) är man välkommen att gå ut på balkongen, detta var nog det bästa faktiskt.

Datum för besöket: juli 2015
Tack Anders R
Sumit S, Manager på Armani/Amal, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2015

Dear Guest,

Armani / Amal laget vill tacka dig för att besöka oss och för att skicka en sådan fin feedback om din middagsupplevelse.

Det är alltid ett nöje att läsa kommentarer som er, som säkerligen hjälper oss att göra ännu bättre när det gäller att uppnå våra gästers belåtenhet.

Vi är glada att veta att vi levt upp till dina förväntningar och ser fram emot att välkomna dig tillbaka på Amal i framtiden.

Vänliga Hälsningar,

Sumit Sachdeva

Omdömet skrevs 10 december 2014

tog ett glas vin och öl samt en enkel förätt som var jättegod, när du beställer mat så kommer det in bröd och 4 olika skålar med bla oliver och annat smått och gott, dyrt men helt ok ändå :-)

Datum för besöket: november 2014
Tack Maria S
Omdömet skrevs 2 november 2014

Denna ligger som 2:a på TA, vilket ju borde vara en garant...vi tyckte dock inte att det var så märkvärdig... det var ok och fin utsikt men maten var sådär och det var lite stelt... inte så spicy som indiskt brukar vara men som sagt maten OK och även servicen men till de priser de tar så ska det vara bättre...

Datum för besöket: oktober 2014
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 27 augusti 2014

Glöm allt vad indisk snabbmat heter och låt er fångas av rätter i toppklass med utmärkt service och en utsikt över fontänen som bara den är värt ett besök. Rekommenderas att boka bord bra i förväg. Ni kommer inte att bli besvikna. Avsmaknings menyn rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2014
    • Atmosfär
Tack Riebro

Resenärer som tittade på Armani/Amal tittade också på

Dubai, Emirate of Dubai

Besökt Armani/Amal? Berätta vad du tyckte!