“Perfekt för fontänkoll”

Rankad som nr 348 av 10 197 Restauranger i Dubai
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Downtown
Omdömet skrevs 22 december 2017

Perfekt för fontänkoll, terassbord. Bra mat men halvdan betjäning. Efterrätten Pavlova var magnifik.

Tack Christer A

Omdömet skrevs 19 november 2017

Modern restaurang med mycket trä i inredningen. Smal men varierad internationell meny och en aning crossover. God mat och ett urval av fruktdrinkar. Mycket bra service. PÅ uteserveringen ser man fontänen.

Tack Putte_Proffs
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Helt ok restaurang med egen barnmeny.
Om man sitter ute får ni en bättre upplevelse ( kan se fontänshowen )
Vi satt inne och fick inte så bra service. Det verkade som om personalen inte var överens.
Maten var bra, kan rekommendera deras Nasi Goreng som var mycket god.

Tack Lillaloon
Omdömet skrevs 22 januari 2017

Riktigt god mat och deras egna hemmagjorda iste med citronsorbet på toppen är en höjdare. Bra utsikt över fontänshowen. Trevlig personal.

Tack Miakitty66
Omdömet skrevs 21 oktober 2016

Vi hade turen att få ett bord på uteserveringen med jättebra utsikt över fontänshowen. Bra mat med variation på rätterna. Trevlig personal och bra priser.

Tack Jessica T

Resenärer som tittade på Social House tittade också på

Dubai, Emirate of Dubai

Besökt Social House? Berätta vad du tyckte!