“Gott, standard”

Kök: Steakhouse
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 3 november 2017

God mat men inget speciellt avseende kött och grill. Trevlig personal som ibland uppfattas som störande eftersom de kommer hela tiden för att prata. Plus för att de snappade upp att det var vår bröllopsdag och ordnade en fin efetrrätt.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack jessicae

Omdömet skrevs 16 augusti 2016

En jätte bra restaurang. Trots sin lyxiga känsla var restaurangen relativt barnvänlig med ritmöjligheter för barnen och barnmeny. Känndes fin och lyxig och maten var kanon

Datum för besöket: oktober 2015
1  Tack Jessica J
Omdömet skrevs 8 mars 2016

Köttet var fantastiskt.
Dock missade de flera saker vi beställt, fick be om G&T två gånger innan den kom. Vinet serverades först efter att jag bett om det (både till förrätten och huvudrätten).
Mat betyg 5
Service betyg 3
Det är dyrt men gott

Datum för besöket: februari 2016
Tack JoeRag
Omdömet skrevs 22 maj 2015 från mobil enhet

Finns många bra restauranger i byggnaden, jag tycker att Seafire var den absolut bästa. Var här med familj och vänner, mycket trevligt och god mat.

Tack JanneWassberg
Omdömet skrevs 4 januari 2014

Kan varmt rekommendera denna restaurangen, prisvärd mat av högsta kvalite.
Chauthaubriand för två prsoner 700g räcker för tre vuxna om ni äter förrätt och dessert.
Otroligt hög kvalite på allt kött, och deras hummer är riktigt god.
Boka Bord!

Datum för besöket: januari 2014
    • Atmosfär
Tack Nordican

Resenärer som tittade på Seafire Steakhouse tittade också på

Dubai, Emirate of Dubai
Dubai, Emirate of Dubai

Besökt Seafire Steakhouse? Berätta vad du tyckte!