Hilton Dubai The Walk(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Hilton
  • Pool
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

Rixos The Palm Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 267 US$/natt.

Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 77 US$/natt.

Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Hilton
  • Pool
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 180 US$/natt.

Le Royal Meridien Beach Resort & Spa(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 287 US$/natt.

• Fri parkering
Park Hyatt Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Hyatt.com
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 235 US$/natt.

Waldorf Astoria
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 296 US$/natt.

Burj Al Arab Jumeirah(Dubai)
1 651 US$
1 741 US$
Cancelon
Omdömet skrevs 18 april 2017

Ett vanligt flygplatshotell egentligen, som trots sin enkelhet ger det som jag önskar. Bra wifi, sköna sängar, fin service. Eftersom flyget gick tidigt hann jag inte äta någon frukost här.

Fräscht rum men skön säng. Dåligt sprut i duschen tyvärr.

Hotellet har flygplatstransfer en gång i halvtimmen dygnet runt. Den fungerar både om man ska till flygplatsen och från flygplatsen till hotellet (vilket många förmodligen inte känner till). Taxi från flygplatsen till hotellet kostar runt 25 AED. Rekommenderar att man åker taxi eller buss, det är mycket ombyggnationer på vägar och dylikt så att promenera är inget alternativ (våren 2017).

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack danielryden
Yasir R, Manager på Holiday Inn Express Dubai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time and sharing your wonderful comments about the experience during your stay at our hotel. I appreciate your feedback and thankful for giving us good rating, We look forward to welcoming you again at our hotel.

Best Regards,
The Management

Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Hotel ligger nära flyggplatsen och har free transfer som fungerar mycket bra. Rummet är bra, sängar är mjuka och bra städat. Frukost börjar kl. 06.00 och har en hel del att välja.Personalen är trevlig och jobbar bra.

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Viajera6466
Rafat_Gotta, General Manager på Holiday Inn Express Dubai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time and sharing your comment about the experience during your stay at Holiday Inn Express Dubai Airport. It is our pleasure to note that you had enjoyed your stay and pleased with the provided services. Your positive comments were highly appreciated and shared with our team members. We look forward to welcome you again on your next visit to Dubai.

Best Regards,
Rafat Gotta
Hotel Manager

Omdömet skrevs 28 maj 2016 från mobil enhet

Gratis hotell shuttle var 30 minut dygnet runt. 10 minuters promenad till närmaste metro station "Emirates" om du önskar ta metron till någon av de berömda shopping mallen eller Burj al Khalifa. Restid 25 minuter till Dubai Mall. Skulle absolut bo här igen om behov av övernattning nära flygplatsen.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Mid_aged_couple
Omdömet skrevs 10 april 2016

Enkla men rena rum så inga konstigheter där. Gratis transferbuss till/från flygplatsen. Servicen varierar extremt, från tjejen som var totalt ohjälpsam och bad mig gå till metron när jag fråga om tips för att åka runt och när jag frågade hur jag kommer till metron fick jag inget svar, till de som ansträngde sig extra för att få igång mitt WiFi och ordna med transfer tidigt på morgonen.

• Bodde här: april 2016, reste ensam
Tack Thomas T
Omdömet skrevs 20 januari 2016 från mobil enhet

Holiday Inn är ett perfekt övernattningshotell i Dubai, gratis shuffelbuss från och till flygplatsen, rent och fräscht, stor frukostbuffé för alla smaker.
Smidig in- och utcheckning.
Kommer nyttja det igen vid längre mellanlandningar

Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack Marilc67
Rafat_Gotta, Manager på Holiday Inn Express Dubai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Rafat Gotta