Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (6 042)
Filtrera omdömen
6 042 resultat
Medlemsbetyg
4 463
938
344
164
133
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
4 463
938
344
164
133
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 6 042 omdömen
Omdömet skrevs 10 november 2016

Väldigt fint hotell.
Rena rum, otroligt sköna sängar, fantastisk frukost, mysigt med tuc-tuc, egen strand med sköna solstolar.
Väldigt lyxigt hotell! Det enda negativa jag kan komma på är att vissa i personalen var lite virriga...

Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste med vänner
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Amanda M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-Francois L, General Manager på Anantara The Palm Dubai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2016
Google-översättning

Dear Amanda M,

Thank you for taking the time to describe our luxury facilities as positive element to your stay. We hope you will return to Anantara again in the near future.

Kind regards,

Jean-François

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 juli 2015

Fantastiskt hotell, rent & snyggt, fantastisk mat, superfina rum och trevlig hjälpsam personal. Två fina gym och fantastiskt poolområde, fin strand med bra service. Rent och snyggt överallt på hotelle

Datum för vistelsen: februari 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
1  Tack melinda439
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-Francois L, General Manager på Anantara The Palm Dubai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2015
Google-översättning

Dear melinda439,

Thank you very much for taking the time to post a positive review.

We hope to welcome you back again.

Have a great day.


Kind regards,

Jean-François

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 9 oktober 2014

Vi har just kommit tillbaka från 5 dagars vistelse på Anantara Hotel Dubai och jag kan säga att det var ett briljant hotell med en varm och avslappnande atmosfär från det att vi checkade in tills vi checkade ut. Alla i personalen från receptionen till bar- och restaurangpersonalen var otroligt artiga och hjälpsamma. Vi bodde i ett rum med utgång till lagunen, vilket var fantastiskt och perfekt för vår vistelse, eftersom det gav avskildhet och också tillgång till poolen, där man kunde koppla av precis utanför dörren. Buffet-frukosten var perfekt, med ett stort utbud av mat med något för alla. Personalen var hjälpsam och visade oss genast till ett bord och var uppmärksamma hela tiden vi var där. Vi provade också alla restauranger i huset där maten och servicen var förstklassig. Vi planerar redan ett nytt besök och kan varmt rekommendera hotellet för alla som funderar på att resa till Dubai.

3  Tack WirralHarvey
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
K'Lee C, Quality & Continuous Improvement Manager på Anantara The Palm Dubai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2014
Google-översättning

Dear WirralHarvey,

What a delight reading your review is - thank you for sharing your great experience at Anantara Dubai The Palm Resort & Spa and we certainly hope to welcome you back soon for another relaxing stay.

Kind regards,

K'Lee

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-François L, General Manager på Anantara The Palm Dubai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-François L, General Manager på Anantara The Palm Dubai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen