Öppet i dag: 09:00 - 18:00

från 169,00 US$
från 239,00 US$
från 102,96 US$
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

Väldigt bra o jätte kul en trevlig upplevelse som jag aldrig kommer att glömma jätte barnvänligt ochså

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack 333Rawa3
Safari06649114600, General Manager på Popeye Jetski Rental, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2020

Vilket skratt vi hade med dig idag, tack för att du kom och hoppas att ni alla kommer igen i ditt nästa besök i Dubai på Popeye Jetski !!!!

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Fantastisk upplevelse på ett väldigt professionellt företag där säkerheten kommer först och en fantastisk upplevelse medföljer där man får se en fantastisk miljö. Rekomenderas starkt!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Alenmenic
Safari06649114600, General Manager på Popeye Jetski Rental, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Ni var så trevliga och vi är glada att ni hade kul, var jättebra att träffa er och hoppas att träffas igen snart på Popeye Jetski.

Omdömet skrevs 3 januari 2020

fantastisk upplevelse, personalen är väldigt måna om kunderna och sätter säkerheten först. Turen sker fritt samtidigt som man får uppleva dubais skyskrapor på ett magiskt sätt. Rekommenderas starkt!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack azram830

Vilket skratt vi hade med er idag, tack för att ni kom och hoppas se er alla komma igen i ert nästa besök i Dubai på Popeye Jetski !!!!

Omdömet skrevs 29 december 2019

Tydliga och bra instruktioner

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Rille96
Omdömet skrevs 22 november 2019

Popeye behandlar dig som en kund från incheckning till avslut. Kunniga guider och en bra bonus är att instruktören tar fina actionbilder från hela turen. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Adriaen K
Safari06649114600, General Manager på Popeye Jetski Rental, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2019

Genial! On est content de vous avoir fait passé un agrèable moment et on se fit à bientôt quand vous êtes de retour sur Dubaï.