8 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com96 US$
Expedia.com96 US$
Travelocity96 US$
Priceline96 US$
Orbitz.com96 US$
Omdömet skrevs för 2 dagar sedan

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: maj 2021
Ankita Prasad , Other på Hotel Indigo Dubai Downtown, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: juni 2021
Restyp: Reste i arbetet
Laura Eggleton, General Manager på Hotel Indigo Dubai Downtown, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: maj 2021
Jan Majerski, Guest Services / Front Office på Hotel Indigo Dubai Downtown, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Datum för vistelsen: juni 2021