Sofitel Dubai Jumeirah Beach
  • Pool
Address Dubai Marina(Dubai)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
JA Ocean View Hotel(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Hilton Dubai The Walk(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Roda Al Murooj(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 111 US$/natt.

Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Novotel Suites
  • Fri parkering
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 149 US$/natt.

Grand Hyatt Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 138 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 205 US$/natt.

Atlantis, The Palm(Dubai)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 395 US$/natt.

Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Sånt ljuvligt ställe. Perfekt läge, gå bara över vägen så är du på stranden. Finns hiss från poolen området till strandpromenad. Poolen är underbar. De serverar då och då små lyxiga glassar, drinkar, juicer för refreshment. Frukost buffén är helt galen, SÅ mycket mat, tjusigt och elegant. ⭐️ Återkommer gärna hit! Rummen fräscha, stora och välplanerade. Älskar allt med detta hotell och läge!

Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack Linda J
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2017

Käre Linda, Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Med vänlig hälsning, Simon Stewart

Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Fint, lyxigt hotell med bra läge nära stranden och promenaden samt massor med bra restauranger. Vänlig personal.
Väldigt bra frukostbuffé. Lite slitna möbler och ganska liten pool. Utsikt på havet kunde ha varit bättre.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack 1234aron
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017

Käre Aron, Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Med vänlig hälsning, Simon Stewart

Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Superbra läge, supermysig poolområde med infinity pool, trevlig personal och underbar frukostbuffé
Nära till Dubai Marina, fin strandpromenad och nära till olika restauranger endast 50 meter till stranden!

Bodde här: maj 2016
Tack Raquel W
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2016

Dear Raquel, Thank you for your visit and for taking the time to share your experience with other travellers. We are pleased that you enjoyed our staff, location and cozy poolside area. We do hope you will return and stay with us in the future. Kind Regards, Simon Stewart

Omdömet skrevs 12 november 2016

Vackert designade och väl utrustade rum. En otroligt vänlig och omhändertagande personal, från chefsreceptionisten till rumsvårdaren. Poolen gemytlig, sagolikt spa, ljuvliga terasser för såväl frukost som middag. Och så köket! Vilken mat! Hög kulinarisk nivå! Oavsett om kvällens tema var fransk bistro eller arabisk festmåltid fanns alltid alternativ för den som hellre vill ha något mer mean stream. Den närvarande chef de la cuisine satte en ära i att presentera o lägga upp maten och var alltid lyhörd för gästernas preferenser. Denna inställning präglade också serveringspersonalens arbete. Vi åt alla middagarna på hotellet pga restaurangens höga kulinariska kvalitet.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Magna1941
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2016

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us here on Trip Advisor.
I am very pleased to hear that you enjoyed your stay and that the room and the culinary offers were particular highlights for you. Service is incredibly important to us and I am very happy that you found our staff friendly and caring.
We all look forward to welcoming you back to Sofitel Dubai Jumeirah Beach in the not too distant future.

Kind regards,
Gabor Bors

Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

En mycket bra hotellupplevelse, stannade en vecka och kommer komma tillbaka. Bra rum och bra städning. En till synes nästan övertalig personalgrupp som var mycket vänliga. Hotellets poolområde var trevligt och när vi badade vid stranden utanför hotellet fick vi med strandstolar, handdukar och vatten från hotellets spa vid varje tillfälle. Vi hade halvpension och tyckte dock att buffen var något enklare än väntat. Men i övrigt mycket bra.

Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack qwertyu2014
SofitelJBRDubai, Guest Experience Manager på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2016

Dear Valued Guest,

Thank you very much for choosing to stay with us on your one week visit to Dubai and for taking the time to share your positive review on TripAdvisor.

Your kind comments reflect all our efforts to exceed every guests expectations and we are so happy to know that you will be coming back to stay with us.

We look forward to welcoming you back at Sofitel Dubai Jumeirah Beach and we hope your experience will be as wonderful as the previous one.

Kind regards,

Dimple Mirpuri