“Fantastisk bra hotel och personal!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 12 sidor till!
Sofitel Dubai Jumeirah Beach
Rankad som nummer 65 av 556 hotell i Dubai
Omdömet skrevs april 10 2016

Vi bodde här 8 nätter i slutet av mars 2016, två vuxna.Vi stannade andra gången här. Fantastisk bra hotel och trevligt bemötande. Rummen var rena och fräscha, städning var super. Stor tack för Helal! Tackar åkså Alinur för perfekt arbete! Återvänder gärna hit

Tips för att välja rum: Bästa utsikter och fantastisk service.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack misha1002
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade april 12 2016

Dear guest,

Thank you so much for this wonderful feedback. I will certainly pass on your words of praise to the whole team as this serves as an encouragement to keep on providing such high standards of service. We look forward to welcoming you back to Sofitel Dubai Jumeirah Beach.

Omdömet skrevs april 4 2016

Vi bodde här 9 dygn i slutet av mars 2016, två vuxna och två ungdomar I två dubbelrum connected. Suveränt läge med direkt anslutning till the Walk och beachen.
Mycket trevliga och fräscha rum - bästa sängar vi upplevt, underbar hotellmiljö - men framför allt - personalen!
Fantastisk trevligt bemötande - gäller alla även om några utmärkte sig med det där extra!

Tips för att välja rum: Gärna högre upp!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
1  Tack m0l55
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade april 5 2016

Dear Guest,
Thank you for posting a great review of your stay at Sofitel Dubai Jumeirah Beach. We are delighted that you enjoyed staying in our beautifully-appointed connecting rooms and experienced exemplary guest services. As you rightly pointed out, we are close to the beach and the marina, with so many facilities all around us, we are happy that you liked it.
We are all looking forward to welcoming you and the family again.

Omdömet skrevs mars 3 2016 från mobil enhet

Vi bodde 5 nätter i februari. Hotellet är jättefint och trots att det är ett stort hotell så lyckad personalen göra det till ett familjärt hotell. Rummen var rena och fräscha. Bra med beachkit om man vills vara på stranden. Återvänder gärna hit, Helena Karlsson

Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Helena C
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade mars 7 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us here on Trip Advisor.
I am delighted to read that you enjoyed your stay. Service is our number one priority and we always strive to exceed our guests’ expectations and provide the best experience possible. I am happy to know that you felt we had that balance just right.
I am pleased to hear that you were made to feel welcome; we always want our guests to feel at home with us.
We hope to have you staying with us again soon.

Sincerely,
Gabor Bors

Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs februari 8 2016

Vi är ett par från Sverige och vi stannade i 5 nätter från 5:e till 10:e januari. Rummet var fräscht och städningen fantastiskt! Poolområdet var bra där du kunde ta en kall dryck i en bar vid poolen. Som sagt, personalen var utmärkt, alltid hjälpsam och vänlig. Vänligen skicka våra hälsningar till Savin i baren! :) Vi rekommenderar verkligen detta hotell. Inte alltför dyrt och du får mycket för pengarna.

Med vänliga hälsningar
Lars och Pia von Wachenfeldt

Tack LarsvW16
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade februari 10 2016

Dear Mrs. and Mr. von Wachenfeldt,

Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We felt excited to read that you really liked your stay at Sofitel Dubai Jumeirah Beach. It gives us immense satisfaction to learn that we could meet your expectations and your wonderful words have been shared with the entire team. We look forward to welcoming you back very soon.

Omdömet skrevs januari 27 2016 från mobil enhet

Fint hotell med bra läge vid stranden. Perfekt om det är de man är ute efter. Eftersom taxi är billigt så tar man sig lätt till shoppingcentra i Dubai. God frukost, enormt stort utbud trevlig personal.
Poolområdet var fint. Trevligt med god mat och vattenpipa. Rummen var stora och fräscha. Fint badrum i marmor. Stranden var bara rakt över vägen. Mycket folk på stranden.

Bodde här: Oktober 2015, reste med familjen
1  Tack Josefina B
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade januari 31 2016

Kära Josefina, Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Med vänlig hälsning, Simon Stewart

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Dubaihotell
Hilton Dubai Jumeirah
Nr 68 av 556 i Dubai
2 992 omdömen
Grosvenor House Dubai
Visa priser

Besökt Sofitel Dubai Jumeirah Beach? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sofitel Dubai Jumeirah Beach

Adress: The Walk | Jumeirah Beach Residence, Dubai, Förenade Arabemiraten
Telefonnummer:
Region: Förenade Arabemiraten > Emirate of Dubai > Dubai > The Marina
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 22 av Strandhotell i Dubai
Nr 35 av Romantiska hotell i Dubai
Nr 38 av Familjehotell i Dubai
Nr 45 av Affärshotell i Dubai
Nr 60 av Lyxhotell i Dubai
Prisklass: 1 575 kr - 4 564 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Sofitel Dubai Jumeirah Beach 5*
Antal rum: 438
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Agoda, Ctrip TA, Hotels.com, ACCOR, Expedia, Ebookers, TripOnline SA, Hotelopia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sofitel Dubai Jumeirah Beach. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Sofitel Dubai Jumeirah Beach Hotel Dubai

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?