Roda Al Murooj(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Hilton
  • Pool
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 188 US$/natt.

Park Hyatt Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Hyatt.com
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 224 US$/natt.

Rixos The Palm Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 256 US$/natt.

• Fri parkering
Coral Dubai Al Barsha Hotel(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Le Royal Meridien Beach Resort & Spa(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 275 US$/natt.

Waldorf Astoria
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 313 US$/natt.

Atlantis, The Palm(Dubai)
  • Pool
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 506 US$/natt.

HotelsClick
Rabattmeddelande! 58 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 58 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 1 418 US$/natt.

Omdömet skrevs 4 april 2016

Vi bodde här 9 dygn i slutet av mars 2016, två vuxna och två ungdomar I två dubbelrum connected. Suveränt läge med direkt anslutning till the Walk och beachen.
Mycket trevliga och fräscha rum - bästa sängar vi upplevt, underbar hotellmiljö - men framför allt - personalen!
Fantastisk trevligt bemötande - gäller alla även om några utmärkte sig med det där extra!

Tips för att välja rum: Gärna högre upp!
  • Bodde här: mars 2016, reste med familjen
1  Tack m0l55
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2016

Dear Guest,
Thank you for posting a great review of your stay at Sofitel Dubai Jumeirah Beach. We are delighted that you enjoyed staying in our beautifully-appointed connecting rooms and experienced exemplary guest services. As you rightly pointed out, we are close to the beach and the marina, with so many facilities all around us, we are happy that you liked it.
We are all looking forward to welcoming you and the family again.
Kind regards,

Omdömet skrevs 3 mars 2016 från mobil enhet

Vi bodde 5 nätter i februari. Hotellet är jättefint och trots att det är ett stort hotell så lyckad personalen göra det till ett familjärt hotell. Rummen var rena och fräscha. Bra med beachkit om man vills vara på stranden. Återvänder gärna hit, Helena Karlsson

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Helena C
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us here on Trip Advisor.
I am delighted to read that you enjoyed your stay. Service is our number one priority and we always strive to exceed our guests’ expectations and provide the best experience possible. I am happy to know that you felt we had that balance just right.
I am pleased to hear that you were made to feel welcome; we always want our guests to feel at home with us.
We hope to have you staying with us again soon.

Sincerely,

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 8 februari 2016

Vi är ett par från Sverige och vi stannade i 5 nätter från 5:e till 10:e januari. Rummet var fräscht och städningen fantastiskt! Poolområdet var bra där du kunde ta en kall dryck i en bar vid poolen. Som sagt, personalen var utmärkt, alltid hjälpsam och vänlig. Vänligen skicka våra hälsningar till Savin i baren! :) Vi rekommenderar verkligen detta hotell. Inte alltför dyrt och du får mycket för pengarna.

Med vänliga hälsningar
Lars och Pia von Wachenfeldt

Tack LarsvW16
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2016

Dear Mrs. and Mr. von Wachenfeldt,

Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We felt excited to read that you really liked your stay at Sofitel Dubai Jumeirah Beach. It gives us immense satisfaction to learn that we could meet your expectations and your wonderful words have been shared with the entire team. We look forward to welcoming you back very soon.

Kind regards,

Omdömet skrevs 27 januari 2016 från mobil enhet

Fint hotell med bra läge vid stranden. Perfekt om det är de man är ute efter. Eftersom taxi är billigt så tar man sig lätt till shoppingcentra i Dubai. God frukost, enormt stort utbud trevlig personal.
Poolområdet var fint. Trevligt med god mat och vattenpipa. Rummen var stora och fräscha. Fint badrum i marmor. Stranden var bara rakt över vägen. Mycket folk på stranden.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
1  Tack Josefina B
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2016

Kära Josefina, Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Med vänlig hälsning, Simon Stewart

Omdömet skrevs 3 januari 2016

Vi bodde här i 9 nätter och trivdes väldigt bra. Rummet hade delvis havsutsikt med en liten balkong. Dusch och badkar och avskiljd toalett. Det var rent och snyggt och handdukarna var vita och av bra kvalitet. Frukosten var fantastisk, det fanns hur mycket som helst att välja på. Färskpressade juicer, frukt, bröd, varma rätter (de hade både bacon av nöt och vanligt bacon, äggröra osv.) Det fanns allt man kunde önska sig.
Hotellet ligger väldigt bra, tvärs över gatan har man stranden och man får ett strand kit bestående av en matta som man ställer upp så man får ryggstöd, handduk och vatten i en väska, man lämnar tillbaka varje dag och får nytt varje morgon. Önskar man hyra parasoll så finns det. Stranden är fin och det finns många restauranger att äta lunch på.
Hotellet ligger vid the walk, många restauranger cafeer att välja på och man går och strosar där väldigt trevligt.
På baksidan av hotellet ligger en tram station, därifrån åker man och kan byta till Metro för att ta sig vidare t.ex til Dubai Mall.
Vi var mycket nöjda och jag kan tänka mej att bo på hotellet igen. Väldigt vänlig och trevlig personal. Poolen är ganska liten men det var aldrig någon trängsel, Det fanns alltid solstolar, när vi kom från stranden och stannade till vid poolen. Det var skugga vid poolen på fm men på em kom solen dit. Perfekt att kunna bada både i havet och poolen. Det är enkelt att åka tram och metro och väldigt bra med så nära till stationen. Rekommenderar hotellet. De hade väl fungerande WIFI.

Tips för att välja rum: Vi bodde på våning 33, man får en bättre utsikt om man bor lite högre upp, Det var aldrig lång väntan på hissen.
  • Bodde här: november 2015, reste med familjen
Tack kajo189868
SofitelDubaiJBR, Director of Operations på Sofitel Dubai Jumeirah Beach, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2016

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to write a review of your recent stay at Sofitel Dubai Jumeirah Beach. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and we thank you for complimenting our staff and pointing out our excellent location, close to both shopping and the beach. We hope that you present us with the opportunity to welcome you back to Sofitel in the near future!
Sincerely,