Roda Al Murooj(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Rixos The Palm Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 244 US$/natt.

Park Hyatt Dubai(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 50 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 50 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 256 US$/natt.

Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 179 US$/natt.

Coral Dubai Al Barsha Hotel(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Le Royal Meridien Beach Resort & Spa(Dubai)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 278 US$/natt.

Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 318 US$/natt.

Atlantis, The Palm(Dubai)
  • Pool
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 555 US$/natt.

HotelsClick
Omdömet skrevs 19 januari 2018