3 253 kr
Bli belönad med One Key
Barcelo.com
2 832 kr
Omdömet skrevs 4 maj 2022

Ja jag vet inte va jag ska säga! Jag är helt kär i detta hotell. Allt är perfekt och mer än förväntad. Underbart läge, så trevliga personal och så fina och fräscha rum. Tack för ni gjorde vårt resa oförglömlig!!!

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Yara P
Hotel- cmanager, Owner på Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2022

Kära Yara, tack för att du har recenserat din vistelse.

Vi är så glada över att ni hade bra vistelse hos oss! Tack för era positiva ord, såsom att vår personal var hjälpsamma och vårt läge. Det är alltid roligt att få höra att våra gäster gärna återvänder.

På återseende! Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 7 april 2022

Bodde på Dukes the Palm i början av april
Helt ok , men en del saker haltar
För stort hotell , personalen tappar greppet både på frukosten och kvällsbuffen
Glömmer bort beställningar på det man ska dricka t.ex
Kommer inte med bestick till alla , utan att man får säga till
Finns inte alltid solstolar till alla vid poolområdet eller vid stranden
Vid utcheck fungerade inte kortdragaren , fick vänta en kvart
Svårt att få tag i taxi på kvällen , stod 4 st personal utanför hotellet , ingen agerade
Trevliga rum och bra läge, finns ett väldigt bra köpcentrum (Nakheel mall the palm) rakt över gatan , med många restauranger med bra priser , och en fantastisk mataffär

Datum för vistelsen: april 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Tack anders326
Hotel- cmanager, Owner på Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2022

Kära Anders, tack för att ni lämnade ett omdöme.

Vi beklagar verkligen att ni tycker er fått ett dåligt bemötande hos oss. Detta är naturligtvis inget vi tycker är OK och vi ska diskutera det med personalen.

Vi hoppas att få välkomna er åter vid er nästa vistelse och att vi får möjlighet till att ge er en annan bild av oss.

Omdömet skrevs 24 januari 2022

Bekvämt, säkert, bra service och nära till köpcenter. Rejäl utomhuspool 1200m3 och stranden strax nedanför. Restaurangen bredvid poolen hade det man behövde i mat och dryckesväg för en skön dag i poolen. Sköna poolmadrasser.
Inomhuspoolen på 14e våningen var varm och skön.
Frukostbuffen är enorm med många olika kök representerade.

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack Tobbelkp
Hotel- cmanager, Owner på Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2022

Bäste Thomas,

tack för att du har recenserat din vistelse.

Det glädjer oss över att ni hade en bra vistelse hos oss. Tack för er positiva kommentar gällande vårt otroliga matutbud på hotellet. Vi strävar alltid åt att ge våra gäster den bästa servicen, vår personal kommer att bli väldigt glada att höra att servicen mötte dina förväntningar!

Omdömet skrevs 17 december 2021

Jag och min sambo besökte Dukes för första gången och vi är så himla nöjda. Det finns ingenting att klaga på. Toppen service, jättegod frukost och fantastisk strand/pool-område. Servicen av restaurangen Ula vid stranden är fantastisk. Trevlig personal, god mat och goda drinkar. Servitrisen Jeewan sprider så mycket glädje. Även frukost på restaurangen Khyber levererar väldigt fin service! Om ni funderar på att välja detta hotell- sluta fundera och välj det!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack 321tamarat
Hotel- cmanager, Owner på Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2021

Kära Tamara, tack för att ni recenserade er vistelse.

Det glädjer oss över att ni hade en väldigt bra vistelse hos oss. Tack för er positiva kommentar gällande vår generösa frukost, med varm och kall frukostbuffé och hållbara produkter. Vi är glada över att ni uppskattade den höga servicenivån. Detta kommer vår personal att bli väldigt glada av att höra!

Ni är varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Jätte bra service, bra hotell rum, bra mat, en upplevelse som man aldrig kommer att glömma men bra folk som vill hjälpa dig och så att du får så bra dag som möjligt och Akram och Awfer har hjälpt mig under denna resan så allt har gått bra så de är verkligen ett bra hotell

Rumstips: Åk till duke the Palm
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack anton a
Hotel- cmanager, Propriétaire på Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021

Kära Anton, tack för att ni recenserade er vistelse.

Det glädjer oss att ni enbart hade en positiv upplevelse. I synnerhet när det kommer till personalen, som verkligen gör allt för att hjälpa våra gäster. Det är fint när det syns och speciellt när vi får namn på vilka anställda som stod ut, så ett stort tack för det! Vi är även glada att ni hade utsökta måltider i vår restaurang och uppskattade alla våra faciliteter och bekvämligheter.

Vi önskar er varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar,