“Väldigt gott men dyrt!”

Kök: Japanskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Palm Jumeirah

Väldigt gott och en bra upplevelse. Riktigt bra råvaror. Däremot är det väldigt dyrt som i övriga dubai, vatten för cirka 10 euro...

Datum för besöket: maj 2021
Tack amirfotboll
Outlet_Management, Manager på Nobu Dubai, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Dear 'amirfotboll',

Thank you for taking a moment of your valuable time to share your experience here on TripAdvisor. I am delighted to hear that you had a wonderful dinner experience with us recently. As a multi-award winning restaurant, NOBU is known for its cutting edge Japanese style, fused with South American influences, all delivered with exceptional service. We very much look forward to having you with us again in the near future.

Kristopher Schrack
Assistant Manager NOBU

Skriv ett omdöme.Omdömen (2 468)

Omdömet skrevs 14 april 2021 från mobil enhet

Detta är vårt bästa Nobu-besök alla kategorier! Vi åt bl.a svamp och tryffel sallad, tonfisk-tacos, flamberad wagyu-beef och såklart black cod där alla rätter var helt fantastiska. Totalt sett är detta den bästa Nobu vi besökt med hög nivå på både mat och service. Extra tack till Michael som rekommenderade rätterna och gjorde matupplevelsen till något extra.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack T_Fasteus
Outlet_Management, Manager på Nobu Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2021

Dear 'T_Fasteus'

Thank you for taking the time to share your experience on TripAdvisor, it is always a great pleasure to read feedback such as yours and I am thrilled to hear that you enjoyed your visit. Exceeding the expectations of each and every one of our diners is what sets Nobu restaurant apart. We love nothing more than creating wonderful culinary experiences and unforgettable memories for our guests. I will personally extend your kind words to Michael, who will be as happy to hear about your experience as I am. Once again thank you very much for the review. Our entire team very much look forward to welcoming you back soon.

Justine Nimpagaritse

Restaurant Ambassador

Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Som vanligt väldigt gott, denna gång om än långt ifrån prisvärt. Vi gillar och kommer gärna igen, inte minst för barnens skull...

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack davideH7059WK
Outlet_Management, General Manager på Nobu Dubai, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2020

Dear ‘davideH7059WK’

Thank you so much for your constructive, gracious feedback on TripAdvisor and for sharing it with fellow diners. We very much look forward to having you with us again in the near future.

Justine Nimpagaritse
Restaurant Ambassador

Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Härligt ställe med god mat och hjälpsam personal,Shrawan o Marvin. De gav bra tips för att hantera pinnarna. Supergott, samt födelsedagsbarnet ( min fru) fick en designad efterrätt. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: december 2017
Tack Lars-Anders J
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Jodå, Nobu levererar. Inget att klaga på utöver den lite tafatta servicen... Men, och här är det ett stort men... Det är dyyyyrt, väldigt dyrt.

Datum för besöket: november 2017
Tack davideH7059WK

Resenärer som tittade på Nobu Dubai tittade också på

Dubai, Emirate of Dubai

Besökt Nobu Dubai? Berätta vad du tyckte!